piątek, 4 maja 2018

Podsumowanie #4

Hey Kochani!
Maj już w pełni się zaczął, więc pora na podsumowanie kwietnia. Ubiegły miesiąc wydał mi się niesamowicie krótki i nie jestem pewna, gdzie znikły mi te 4 tygodnie. Mimo to udało mi się przeczytać trzy książki i opublikować 2 inne posty tematyczne.

Statystyki przedstawiają się następująco:
Liczba wyświetleń: 56842
Obserwatorzy: 201
Profil na Facebooku: 127

Wspomniane trzy tytuły to "Król Kier" naszej rodzimej autorki, "Dziedzictwo Ognia" Sarah J. Maas, oraz najwyżej oceniony z tego zbioru "Cień Rycerza". Łącznie przeczytałam 1659 stron a moje opinie o tych lekturach możecie znaleźć w zakładce Recenzje A-Z.


Co u mnie?
  • W kwietniu udało mi się zdać egzamin na prawo jazdy "za pierwszym" - okazało się, że to nie takie straszne jak się obawiałam...
  • Do ślubu i wesela przygotowania idą w najlepsze, poniższe zaproszenia zamawiałam na allegro i jestem z nich zadowolona.
  • Póki co postanowiłam zamieszczać przynajmniej raz w miesiącu post, który nie jest recenzją czy podsumowaniem, a jeśli chcielibyście coś konkretnego u mnie zobaczyć to odezwijcie się w komentarzach - z pewnością nie zostanę obojętna.
  • W kwietniu zakochałam się na nowo w Imagine Dragons dzięki ich piosence "Next to me", która chwyta mnie za serce i nie puszcza do ostatniej nuty.

A jaki był Wasz kwiecień? Macie jakieś plany na maj?
Jeśli ktoś z Was pisze matury, to wiedzcie, że trzymam za Was kciuki - dacie radę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)