niedziela, 21 grudnia 2014

13. Pocałunek Anioła- Elizabeth Chandler


Tytuł oryginału: Kissed By an Angel
Cykl: Pocałunek Anioła [1]
Autor: Mary- Claire Helldorfer (Elizabeth Chandler)
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Ilość stron: 224
Gatunek:  Powieść młodzieżowa
Moja ocena: 9/10

Najlepszy cytat:
"Kiedy się kogoś kocha, to nigdy nie jest skończone (...) Żyje się dalej, bo tak trzeba, ale nosi się tę osobę w sercu."
   




Ivy Lyons to miłośniczka aniołów, ufająca im bezgranicznie w każdej sytuacji. Do czasu, gdy jej chłopak Tristan ginie w wypadku samochodowym. Ivy czuje się zagubiona, a w pogodzeniu się z tragedią pomaga jej  ukochany brat Philip i nowy, przybrany brat Gregory. Jednak bardziej od nastolatki zagubiony czuje się Tristan, który stał się aniołem. Z pomocą ekscentrycznej Lacey stara się dotrzeć do Ivy i odkryć co tak naprawdę stało się w noc, gdy zginął.

Dlaczego wydarzył się wypadek, w którym zginął Tristan? Czy Ivy będzie umiała pogodzić się z tragedią? 

Książkę i całą serię już raz przeczytałam, ale  jako, że dostałam ją całą na własność, to postanowiłam, że do niej wrócę. Ciekawił mnie pomysł autorki, bo jeszcze nigdy nie spotkałam się z powieścią, w której już na początku stykamy się z uśmierceniem jednego z głównych bohaterów.

Plusem tej książki są właśnie bohaterowie. Jak na razie nie mogę stwierdzić, którą z postaci lubię najbardziej. Ivy i Tristan są bardzo dobrze wykreowani, ale Beth, Suzanne, Lacey i Gregory nie odstępują im niczym. Wszyscy mają swoje własne cechy, poglądy a nawet sposób wysławiania się. 

Autorka pisze prostym językiem. Książka jest bardzo wciągająca (ja pochłonęłam ją w jeden wieczór), momentami zabawna, ale co najważniejsze- oryginalna. Mary- Claire zamieściła w książce pare ciekawych cytatów, które sprawiają, że nie jest ona jedynie zwyczajną "młodzieżówką". 

Jak widzicie, mnie pierwszy tom cyklu "Pocałunek Anioła" przypadł do gustu. Nie umiem się doczekać, by poznać dalsze losy bohaterów i poznać odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Jeśli spotkacie gdzieś tę pozycję, to sięgnijcie po nią i poświęćcie jej pare godzin uwagi, bo warto.

Cytat z książki:
"Nie ma prawdziwych aniołów, Philpie! Czy ty nie rozumiesz? Gdyby były, uratowałyby Tristana!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)