czwartek, 9 czerwca 2016

Collen Hoover Book TAG


Witajcie!
W związku z tym, że nie miałam w ostatnim czasie zbytnio chwil przeznaczonych na czytanie (koniec roku szkolnego, przygotowania do zawodów strażackich...) to odpowiadam dziś na nominację do tegoż TAG'u, do którego zrobienia zaprosiła mnie Angelika z bloga Tylko Magia Słowa. Zaczynamy! 

1. MAYBE SOMEDAY
Gdybyś mogła stworzyć ścieżkę dźwiękową do wybranej powieści, jaką byś wybrała książkę i jakiej użyła piosenki? 
Hmmm może byłoby to "Morze spokoju", a piosenką jedna z wielu pasujących wg mnie jest "Holding on to you" od Twenty One Pilots (<3) 


2. PUŁAPKA UCZUĆ

Wyzywam cię do napisania czterowersowe wiersza, opisującego twoją ulubioną książkę.
Dopiero drugie pytanie a już taki poziom trudności? :o No dobrze, spróbuję coś wymyślić. O "Love, Rosie"  
"Naprawdę ciężko jest kłamać, 
gdy serce rwie się i krzyczy, 
bo przyjaźń w miłość się zmienia,
rozstanie jest pełne goryczy. "


3. UGLY LOVE
Miłość nie zawsze jest ładna, Tate. Książka, która w tym samym czasie rozgrzewa i łamie twoje serce na kawałki. 
Zdecydowanie jest to "Kochani dlaczego się poddaliście?" :D 

4. LOSING HOPE
Książka, którą chciałabyś przeczytań napisaną z punktu widzenia innego bohatera. 
Chyba nie mam takiej książki, raczej się nad tym nie zastanawiałam...

5. CONFESS
Czas, by ocenić książkę po tytule - czas, by wyznać. Wskaż powieść, co do której nikt nie przypuszczał, że skradnie Twoje serce - a jednak tak się stało!
"Red Rising" całkowicie mnie zaskoczyło. Pozytywnie oczywiście! 

6. WARREN [MAYBE SOMEDAY]
Większość głównych bohaterów ma najlepszego przyjaciela, który może być albo niesamowicie czarujący, albo... niesamowicie irytujący. Kto jest twoim ulubionym bohaterem/bohaterką drugoplanową? Kogo lubisz najmniej? 
Wobec przyjaciółki głównej bohaterki "Tajmnego ognia" byłam podejrzliwa, więc zaliczę ją do tych, których lubię najmniej, natomiast Ben, przyjaciel Q z książki "Papierowe miasta" to jeden z moich ulubieńców.


7. MILES [UGLY LOVE]
Bardzo często czytamy o bohaterach, którym mroczna, traumatyczna przeszłość nie pozwala pójść na przód. Czyją przeszłość chciałabyś wymazać, żeby uczynić postać szczęśliwą? 
Pierwszą postacią jaka mi przyszła do głowy jest Nastya z "Morza spokoju", byłaby dużo szczęśliwsza gdyby nie jej przeszłość.  

8. NOVEMBER 9
Książka, w przypadku której dokładnie pamiętasz dzień, w którym ją czytałeś. 
Pamiętam nie tyle sam dzień, co jego atmosferę. Chodzi mi o godziny, gdy czytałam "Wichrowe wzgórza" - było to na jesień, szaro, buro, deszczowo, przygnębiająco.

NOMINACJE: 


Mam nadzieję, że TAG Wam się spodobał! Trzymajcie się ciepło i pamiętajcie...
 :D

Ps. Zdaję sobie sprawę, że gify niekoniecznie są z ekranizacji książek o których pisałam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)