piątek, 23 czerwca 2017

TAG 7 GRZECHÓW GŁÓWNYCH KSIĄŻKOHOLIKA



Jako, że dawno nie było tutaj TAG'u, a także wciąż nie potrafię się zmobilizować do napisania recenzji "Deadline",  to zapraszam Was na TAG 7 grzechów głównych książkoholika, do którego zostałam nominowana już jakiś czas temu.


1. Pycha
O jakiej książce mówisz najwięcej, kiedy chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik?
Z tego co się orientuję, raczej nie wykorzystuję tego, że czytam, by brzmieć inteligentniej.
2. Chciwość
Jaka jest najdroższa i najtańsza książka na twojej półce?
Najtańszą książką jest "Gildia magów" Trudi Canavan w wydaniu kieszonkowym, kupiona w biedronce za 9.99 (o ile się nie mylę). Natomiast nie mam pojęcia jaką mam najdroższą pozycję w mojej biblioteczce. Nie przykładam do tego wagi.

3. Nieczystość
Jakie cechy charakteru uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera?
Zdecydowanie atrakcyjna jest odwaga (ale nie brawura) i pewność siebie, choć delikatność również dodaje uroku.  Dobrym przykładem jest m.in. James ze "Zmiennych".
4. Zazdrość
Jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?
Serię Assassin's Creed i Wiedźmina. Mam nadzieję, że uda mi się skompletować obie serie :D

5. Obżarstwo
Jaką książkę możesz pożerać (czytać) cały czas?
"Kochani, dlaczego się poddaliście?" czytałam ją wiele razy i chyba nigdy mi się nie znudzi. 
6. Gniew
Z jakim autorem masz relacje love/hate, czyli jednocześnie go kochasz i nienawidzisz?
Na pewno jest to Trudi Canavan, która potrafiła dać swoim bohaterom w kość. Uwielbiam jej trylogię Czarnego Maga, ale nienawidzę tego, jak rozwiązała pewien wątek. 

7. Lenistwo
Czytanie jakiej książki zaniedbałaś właśnie przez lenistwo?
"Lawendowy pokój"  - nigdy nie skończyłam tej książki choć dotarłam gdzieś do połowy. Zwyczajnie nie chciało mi się jej czytać, a w kolejce były ciekawsze powieści. 

Jeśli tylko chcecie, to zróbcie ten TAG  u siebie! Koniecznie dajcie mi znać, czy mamy ze sobą coś wspólnego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)