niedziela, 23 października 2016

Niezwykłe podróże - Brighton

Hey Kochani!
Podczas mojego pobytu w Wielkiej Brytanii oprócz uczęszczania na praktyki, pojechałam do paru niedalekich miast. W poprzednim poście z tej serii mogliście zobaczyć moją fotorelację z wycieczki do Londynu (klik), a dziś pragnę Wam pokazać Brighton, znane również jako letnia stolica Anglii.


Brighton jest miastem leżącym nad kanałem La Manche, które przywitało mnie piękną pogodą. Zauroczyło mnie dużo bardziej od Londynu, cieszę się, że mogłam je zobaczyć. Nie zobaczyłam dużo, ale tyle i widziałam w zupełności mi wystarcza, bym mogła powiedzieć, że jest to śliczne, klimatyczne, oryginalne miejsce. Zresztą, sami ocencie...
Widok na plażę i morze z promenady.
Wejście na molo, na którym znajdują się małe sklepiki, a na samym jego końcu...
...wesołe miasteczko.
Kolejny widok na morze. Dopiero kiedy znajdziecie się nad morzem zrozumiecie dlaczego ten widok fascynuje ludzi...
Wyjście z molo.
Royal Pavilion, czyli odrobina egzotyki w centrum Brighton.
Wielokolorowa wystawa kwiatów w...
...dawnym obiekcie sakralnym.
Urokliwa uliczka niedaleko plaży.
Obowiązkowe selfie na promenadzie. ;D

To by były wszystkie zdjęcia, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Jeśli będziecie mieli okazję przyjechać do Brighton choć na parę godzin, to jak najbardziej Was do tego zachęcam! W końcu nie bez przyczyny Anglicy pokochali to miejsce. ;)

Jak Wam się podobały zdjęcia? Chcecie odwiedzić Brighton?

Ps. Przez cały mój pobyt w Brighton  zastanawiałam się, gdzie mieszka Zoe Sugg "Zoella". Nie byłam pewna, czy nie właśnie tam, gdzie byłam, ale nie rozglądałam się za nią (w ogóle nie skupiałam się zbytnio na otoczeniu - taki dzień). Kiedy wróciłam do Polski i włączyłam jej nowego vloga, usłyszałam zdanie "When I moved to Brighton"... Ja to mam szczęście. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)