niedziela, 25 września 2016

Niezwykłe podróże - Londyn



Hey kochani!
Podczas mojego pobytu w Anglii oczywistością było, że zobaczę sławny Londyn. Różne media sprawiły, że wokół tej stolicy narosło tyle historii, że stała się ona niemal legendarna. Byłam podekscytowana, kiedy wsiadając w pociąg wiedziałam, że kiedy z niego wysiądę, będę w tym opływającym w zachwyty mieście. Niestety, po całej wycieczce do Londynu byłam zawiedziona, bo nie poczułam tej wyjątkowej atmosfery, nie zwiedziłam wielu miejsc, ale zrobiłam za to dużo (amatorskich!) zdjęć, którymi chcę się z Wami podzielić. Zapraszam!
Londyńskie metro - jest naprawdę pokręcone, ale w sumie gdyby się skupić, to da się odnaleźć :D
Opactwo Westminsterskie
London Eye - (cena to ok. 25 funtów) nie zachwycił mnie, jest troszkę przereklamowany, ale być w Londynie i nie być na London Eye? Niemożliwe :D
Widok na Londyn z London Eye - jak widać dość szarobure miasto
Tower Bridge - most przecinający Tamizę (zdjęcie wyszło trochę za ciemne, ale pogoda nie dopisywała)
I znów Tower Bridge, tym razem widok z deptaka nad Tamizą
St Paul's Cathedral - katedra, w której Kate Middleton i książę William wzięli ślub :D
National Gallery - galeria sztuki
Właściwie sama nie wiem co to jest ;__: ale jest ładne!
Wellington Arch
Przed Buckingham Palace (samego pałacu nie mam, bo zdjęcie wyszło prześwietlone)
Jak widać Londyn nie jest tylko historyczny, ale też nowoczesny...
A tu ja przed herbatką u Elki  Buckingham Palace

I teraz wygląda na to, że widziałam wiele... Nie jestem jednak w pełni zadowolona, bo tak naprawdę widziałam to wszystko tylko z zewnątrz :c Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z moimi planami, to za dwa lata znów będę mogła tam wrócić i tym razem na własną rękę zwiedzić Londyn, bez presji nauczycieli i czasu. :D

Byliście w Londynie? Pragniecie odwiedzić stolicę Anglii? Spodobały Wam się zdjęcia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)