niedziela, 2 października 2016

Podsumowanie września



Hey kochani!
Wczoraj na kalendarzu pojawiła się znów jedynka, więc zgodnie z tradycją, zapraszam Was na podsumowanie ubiegłego miesiąca. Wrzesień był dla mnie zabieganym miesiącem, moje plany czytelnicze nie do końca doszły do skutku, ale nie narzekam, bo cieszę się, że zdołałam napisać stosunkowo dużo postów, bo czasu co chwilę mi brakowało...

Książki przeczytane we wrześniu:
1. Asystent czarodziejki - Aleksandra Janusz (recenzja) 368 stron
2. Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań - Cassandra Clare, Veronica Roth i inni... (recenzja) 480 stron
3. Wstyd - Helen FitzGerald (recenzja) 296 stron
4. English Matters nr. 60 (recenzja) 43 strony
5. Love, Tanya - Tanya Burr (recenzja) 304 strony
6. Uratuj mnie - Anna Bellon (recenzja) 352 strony
Co łącznie daje 2011 stron.

Najwyżej oceniona książka: Uratuj mnie (10/10)
Najniżej oceniona książka: Wstyd (5/10)

Ilość obserwatorów: 178
Polubienia na FB: 96

We wrześniu do mojej biblioteczki dołączyło 5 książek i jeden magazyn. Są to od góry - egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Znak, egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Novae Res, nagroda w konkursie u Ujrzeć Słowa, egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Insignis. Kupiłam również książkę, której nie ma na zdjęciach, bo aktualnie jest pożyczona - "Ktoś mnie pokocha". Magazyn otrzymałam od wydawnictwa Colorful Media.


Co u mnie?
Pierwszy miesiąc szkoły minął mi bardzo szybko, ale to w sumie dlatego, że byłam w szkole tylko przez dwa tygodnie, bo w pierwszym byłam w Anglii, a w ostatnim zaczęłam miesięczne praktyki ze szkoły. W tym roku szkolnym zdecydowałam również, że będę bardziej zorganizowana i nawet nawet mi to wychodzi, a nie jest to takie łatwe jak się wydaje.
Październik zapowiada się pracowicie, bo od poniedziałku do piątku mam praktyki, a po nich zazwyczaj jeżdżę do pracy, ale na pewno znajdę czas na pisanie dla Was, może nie często, ale 1-2 na tydzień powinno się udać...
W październiku chciałabym również zorganizować dla Was konkurs, więc bądźcie uważni! :D
Trzymajcie się ciepło!

Jaki był Wasz wrzesień? Interesują Was jakieś książki z powyższej listy? Macie jakieś plany na październik?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)