piątek, 22 stycznia 2016

94. 1000x połącz kropki. Arcydzieła. & 1000x połącz kropki. Zwierzęta - Thomas Pavitte





Tytuł oryginału: 1000 DOT-TO-DOT MASTERPIECES, 1000 DOT-TO-DOT ANIMALS
Cykl: 1000x połącz kropki
Autor: Thomas Pavitte
Wydawnictwo: Insignis
Ilość stron: 48 + 48
Gatunek: -
Moja ocena: 9/10






W dobie rozrywek dziecięcych przeznaczonych dla dorosłych, z dumą prezentujemy "1000x Połącz kropki. Zwierzęta" Thomas Pavitte stworzył wyjątkowy zbiór łamigłówek składających się z 1000 kropek, których połączenie zajmuje przyjemnie dużo czasu. Odkryj w sobie artystę i zamień swój dom w galerię sztuki dzięki temu fenomenalnemu wydaniu "1000x połącz kropki. Arcydzieła." Ten zbiór łamigłówek stworzony przez artystę grafika spodoba się miłośnikom sztuki w każdym wieku. Znajdziesz tu dwadzieścia słynnych dzieł przekształconych w zbiory 1000 kropek. Wyjątkowy styl Pavitte’a sprawia, że łamigłówki oprócz funkcji czysto rozrywkowej mogą też pełnić rolę dekoracyjną.


Kiedy wydawnictwo zaproponowało mi recenzję powyższych pozycji, byłam zarówno zaciekawiona jak i lekko zdystansowana. Ostatnio na rynku pojawiają się pozycje z zadaniami z dzieciństwa na poziomie zaawansowanym. Wszelkie kolorowanki antystresowe, łamigłówki pokroju "Połącz kropki..." interesowały mnie, ale też zawsze myślałam, że cały zachwyt nad nimi to już lekka przesada. Co jest w nich takiego, że ludzie je uwielbiają?



Wszelki mój dystans zniknął od razu, gdy zaczęłam łączyć pierwsze kropki. Wyszukiwanie i tworzenie linii pomiędzy kolejnymi punktami stało się tak wciągającym zadaniem, że wręcz nie potrafiłam się od "1000x połącz kropki..." oderwać. Z początku obawiałam się tego, że szukanie jednej na tysiąc kropki może być żmudnym i irytującym zadaniem, ale ku mej uciesze każda setka jest w innym kolorze, dzięki czemu zadanie nie jest aż za długie.


Wierzcie lub nie, ale siedzenie z ołówkiem w ręce naprawdę uspokaja. Kiedy miałam przed sobą te pozycje, nie przejmowałam się niczym, poza znalezieniem 345 kropki po 344. Dodatkowo po każdej kolejnej setce czułam satysfakcję, że coś się zaczyna ukazywać na papierze. Obrazki są naprawdę ładne, efekty końcowe bardzo mi się podobają i zastanawiam się co z nimi zrobię w przyszłości, bo szkoda by leżały sobie więcej nietknięte.


"1000x połącz kropki. Arcydzieła." i "1000x połącz kropki. Zwierzęta" Thomasa Pavitte polecam gorąco każdemu, kto poszukuje odstresowania, nowego sposobu na nudę, lub po prostu lubi takie wyzwania. Jest to według mnie dobra propozycja na prezent, gdyż dzieło Thomasa Pavitte jest uniwersalne oraz jak najbardziej przynoszące pozytywne emocje i spokój. Są to pozycje idealne zarówno dla młodzieży jak i dorosłych, czego świetnym dowodem jest fakt, że moja rodzinka dopadła egzemplarzy i zostawiła w nich swój ślad (na szczęście łącznie rysunków jest 40, więc jeszcze dużo zabawy przede mną).

Za możliwość zrelaksowania się przy powyższych tytułach dziękuję wydawnictwu Insignis


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)