wtorek, 29 marca 2016

WYNIKI Rozdawajki z okazji 100 recenzji!


Witajcie!

Pewnie wielu z Was czekało na ten moment, kiedy ogłoszę Wam wyniki mojej rozdawajki. Zgłosiło się Was 50 co miło mnie zaskoczyło. Z tego miejsca dziękuję wszystkim, którzy napisali dla mnie miłe słowa oprócz zgłoszenia, niby drobny gest, a sprawił, że od razu się cieplej w sercu zrobiło. :) Ale nie przedłużając...


Jako, że nadal nie znalazłam w internecie tej strony, która sama losuje komentarze wypełniłam pół setki  małych karteczek Waszymi nazwami oraz tytułami książek, które chcieliście wygrać.
Włożyłam je do poniższego słoiczka...

Następnie wylosowałam jedną karteczkę...

Na której widniała zwyciężczyni, którą jest...

lili lala
Gratuluję zwyciężczyni (która zaraz otrzyma e-mail z miłą wiadomością), a Wam wszystkim dziękuję za liczny udział! 
Z pewnością na blogu będą kolejne konkursy, więc nie smućcie się. :)

Pozdrawiam Was ciepło! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)