piątek, 20 listopada 2015

Konkurs Urodzinowy!


Witajcie!
Z racji tego, iż 6 listopada ten blog obchodził urodziny, chciałabym Wam dodatkowo podziękować za rok z Wami poprzez zorganizowanie konkursu. I oto jest!
Wiem, że czytacie różne gatunki, dlatego uznałam, że trzy różne książki będą idealnym wyjściem. Zadanie konkursowe nie jest również trudne więc liczę, że spodoba Wam się moje podziękowanie dla Was!

Nagrody

Zwycięzców tego konkursu będzie trzech, z których każdy wygra po jednym egzemplarzu książki w stanie idealnym. Nagrody są następujące:

Uroczysko - Magdalena Kordel <- literatura kobieca, obyczajowa
Otchłań. Uniwersum Metro 2033 - Robert J. Szmidt <- fantastyka, science fiction
Dziewczyna NN - Ewa Kaliściak <- literatura młodzieżowa

Regulamin
  • Organizatorką konkursu jestem ja - Debby Drescher autorka bloga Pisane Myślami.
  • Sponsorami konkursu są: wydawnictwo Novae Res, wydawnictwo Insignis oraz ja, autorka  tego bloga.
  • Konkurs rozpoczyna się z dniem 20 listopada i kończy z dniem 15 grudnia.
  • Udział w konkursie mogą wziąć osoby tylko i wyłącznie posiadające adres w Polsce, na który będę mogła wysłać nagrodę.
  • Zwycięzcy zostaną wyłonieni spośród wszystkich zgłoszeń, które będą spełniały wszystkie warunki wymienione w regulaminie, w drodze losowania.
  • Ogłoszenie wyników pojawi się w ciągu tygodnia od dnia zakończenia konkursu.
  • Zwycięzca będzie miał 3 dni na przesłanie na mój adres e-mail: pisanemyslami@gmail.com swoich danych adresowych, dzięki którym możliwa będzie wysyłka nagrody. W razie nie otrzymania potrzebnych danych zostanie wyłoniona kolejna osoba, do której powędruje nagroda.
  • Organizatorka konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, lub nie sfinalizowania konkursu, jeżeli liczba zgłoszeń nie przekroczy 10.
  • Aby wziąć udział w konkursie należy złożyć urodzinowe życzenia z okazji rocznicy bloga, być obserwatorem bloga oraz umieścić w komentarzu zgłoszenie.
Zgłoszenie powinno wyglądać tak:

Zgłaszam się!
Adres e-mail: 
Obserwuję jako:
Wybieram książkę:
<życzenia>


Dodatkowe losy, banner

Po dodatkowym losie możecie otrzymać poprzez zalajkowanie strony Pisane Myślami na Facebook'u lub udostępnienie banneru konkursowego na FB/blogu. Jeżeli to zrobicie, dodajcie link do zgłoszenia. Oczywiście będzie mi miło jeśli dacie znać znajomym o konkursie jednak nie oznacza to dodatkowego losu. ;)

BANNER

To już wszystko z mojej strony, powodzenia! ;*