piątek, 13 listopada 2015

My Little Pony TAG



Witajcie!
Dość dawno zostałam nominowana do tego TAG'u przez Aleję Czytelnika jednak przypomniałam sobie o nim dopiero teraz. Wspomnianej autorce bloga dziękuję, a Was zapraszam do poznania moich dość krótkich odpowiedzi. :D

Apple Jack 
książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne
Tu mogę wymienić parę książek, ale dwie które chcę przytoczyć to "Wichrowe Wzgórza" oraz "Gildia Magów" Trudi Canavan. 

Pinkie Pie
najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w swojej 'czytelniczej karierze'
Hmm tu jest już ciężej, na pewno śmiałam się czytając "W Śnieżną noc", "Love, Rosie" i "Zmiennych".

Rarity
książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wpływ na adoratorów
Zdecydowanie jest to Eadlyn z książki "Następczyni" Kiery Cass. Właściwie to miała niemal całkowity wpływ na swych adoratorów, nawet na to czy przeżyją.


Fluttershy
wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni
Na pewno jest to książka "Wariant" (której druga część nie została w Polsce wydana :c) oraz "Zmienni" naszej ojczystej autorki.

Twilight Sparkle
książka z postacią, która mogłaby zostać twoją przyjaciółką
Mogę mieć więcej przyjaciół prawda? To poznajcie Rosie "Love, Rosie", Penny "Girl Online", Soneę "Gildia Magów", Lilith "Zmienni" oraz Laurel "Kochani dlaczego się poddaliście".

Spike
książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią
Miles z książki "Szukając Alaski", bo można uznać, że był zakochany, a że nieszczęśliwie to oczywiste. 

Rainbow Dash
książka, do której masz największy sentyment
Seria "Opowieści z Narnii" oraz "Seria Niefortunnych Zdarzeń". Gdy o nich myślę, to od razu mi jakoś cieplej na sercu, gdyż obie te serie mama czytała mi i rodzeństwu przed snem jak byliśmy dziećmi. ^^

Nominuję:
Tylko Magia Słowa
Po Książkach Mam Kaca
Ujrzeć Słowa
Books Hunter

To już wszystko, mam nadzieję, że podobało Wam się moje wykonanie tego TAGu :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy tak! Wymieniłaś same najlepsze książki, ale jednego tytułu nie kojarzę- "Zmiennych"

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi! ;)
    Rosie byłaby świetną przyjaciółką, sama mogłabym się z nią zaprzyjaźnić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, genialne, z pewnością wezmę udział i .. post pojawi się prawdopodobnie we wtorek? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA w młodości Little Pony nie byłam zafascynowana, ale tag ciekawy, zobaczę czy uda mi się coś wymóżdżyć :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał się post? Skomentuj! :)