piątek, 18 grudnia 2015

Konkurs Urodzinowy [ROZWIĄZANIE KONKURSU]

Witajcie!
Do wtorku 15 grudnia mogliście zgłaszać chęć udziału w konkursie zorganizowanym przeze mnie z okazji pierwszego roku bloga. Zgłosiło się łącznie 8 osób, którym dziękuję za życzenia :) Przechodząc jednak do wyników...


Do każdego zgłoszonego w jednej z dwóch kategorii przydzieliłam numer, który umożliwiał wirtualne losowanie, chronologicznie do chwili zgłoszenia.

"Dziewczyna NN"
1. Joanka
2. Anita
3. Elfik Book
4. Magia słowa


"Otchłań"
1. KarmeloweCzytadła
2. Randaksela
3. Lenka ^^
4. Rose Belle

Losowanie książki "Dziewczyna NN"
Losowanie książki "Otchłań"

W pierwszym losowaniu dotyczącym wygrania książki "Dziewczyna NN" wygrał nr 4 czyli w tym przypadku Magia Słowa! Drugie losowanie wyłoniło zwycięzcę spod nr 3 a jest nim Lenka ^^! Zwycięzcom bardzo gratuluję, a Wam wszystkim dziękuję za wzięcie w nim udziału. Jest to nie pierwszy i nie ostatni konkurs na tym blogu więc bądźcie na bieżąco! Wygranych poinformuję o wygranej drogą mailową.
Miłego dnia! :)

7 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam swoją nazwę, to myślałam, że wygrałam, szkoda że nie. Może innym razem. ;) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycięzców i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo się cieszę, że to mi się udało ;)
    Gratuluję i Lenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie mam szczęścia w konkursach, jednak zwycięzcom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał się post? Skomentuj! :)