sobota, 10 grudnia 2016

Urodzinowa Rozdawajka [WYNIKI]

Hey Kochani!
Przede wszystkich chcę Wam powiedzieć, że bardzo  cieszy mnie Wasz udział w rozdawajce, którą zorganizowałam z okazji 2 urodzin bloga. Niestety nie stać mnie na wysłanie Wam wszystkim po egzemplarzu powieści, więc w tym poście przedstawię Wam 3 szczęśliwców, którzy tym razem wygrali w konkursie. Zapraszam!


1. Beata Kandzia
2. Wioleta Sadowska
3. Wiktoria Guziewicz
4. Katrina Swinnley
5. Gab riela
6. Agnes C.
7. Córka i Matka
8. Zaczytana56 MamaDela
9. Olcia czyli Złodziejka zapisanych stron
10.  Sylwka S.
11. klaudiaw41
12. Joanna Walczyk 
13. Janina Lewandowska
14. Karolina (Książki Dobre Jak Czekolada)
15. Peter49 Ceniacyksiazki
16. Włodek Piasecki

Oto wygenerowane losowo numery:
15, 13 i 5!

Podział nagród:
Peter49 Ceniacyksiazki - Stalowe Serce (Poproszę o maila do mnie, nie potrafię wysłać do Ciebie wiadomości)
Janina Lewandowska -  Speculo (Poproszę o maila do mnie, nie potrafię wysłać do Ciebie wiadomości)
Gab riela - Love, Tanya

Zwycięzcom z tego miejsca gratuluję, a Wam wszystkim dziękuję za udział! :) 

Trzymajcie się ciepło!
xxx
Debby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)