niedziela, 9 lipca 2017

Nareszcie jestem dorosła, czyli 18 faktów o mnie


Hey Kochani!
Tak, dokładnie 18 lat temu przyszłam na świat! Przez cały ten czas czekałam aż na torcie pojawi się ta upragniona liczba świeczek, która zapowiadała by wymarzoną dorosłość. Owszem, jestem pełnoletnia, więc oficjalnie jestem dorosła, ale pomimo tego dalej czuję się jakbym miała 16 lat hahaha. Z okazji mojego święta przygotowałam dla Was 18 faktów na mój temat, nie zawsze związanych z książkami. Tu macie zeszłoroczną edycję [klik]

1. SZANUJĘ POŻYCZONE KSIĄŻKI, ALE SWOJE...
traktuję z mniejszą ostrożnością. Nie straszne mi zaginanie rogów przy ciekawych cytatach i jedzenie podczas lektury.

2. MARZĘ, BY KIEDYŚ JEŹDZIĆ...
kabrioletem! Naprawdę zakochałam się w tych samochodach pomimo tego, że tak naprawdę jazda z opuszczonym dachem nie jest tak piękna jak w teledyskach, czyt. długowłose osoby będą miały problem w okiełznaniu ich na wietrze.

3. POTRAFIĘ ZRAZIĆ SIĘ DO KSIĄŻKI PRZEZ...
jej popularność. Stało się tak z m.in. całą serią o Grey'u i Anastazji, oraz np. z powieścią "Eleonora i Park". To nie jest tak, że nie lubię czytać tego co inni, bo lubię wymieniać opinie, ale czasem mi się włączy blokada i za nic w świecie nie sięgnę po niektóre tytuły. 

4. NIE MAM POJĘCIA NA JAKIE STUDIA SIĘ WYBRAĆ...
a za dwa lata ta decyzja będzie miała znaczenie. Wiem, że po moim kierunku technikum (turystyka) nie opłaca się robić studiów, więc myślę nad czymś kompletnie innym, ale nie mam pojęcia na czym się skupić. :/ Wiem tylko, że nie chcę niczego z matematyką/fizyką.

5. PARĘ RAZY PRÓBOWAŁAM PISAĆ POWIEŚĆ...
ale cały zapał kończył się na dokładniejszym zakreśleniu fabuły. Po prostu nie nadaję się do pisania książek.

6. JAK SŁYSZĘ PIOSENKĘ, KTÓRĄ ZNAM...
to nikt w domu (i nie tylko) nie ma spokoju. Śpiewam na cały głos bardzo często (dobrą do tego okazją jest zmywanie naczyń haha), czym nie raz irytuję rodzinkę, ale wiecie jak jest, czasem nie da się powstrzymać!

7. 85% IMION BOHATERÓW KSIĄŻKOWYCH...
idzie dla mnie w zapomnienie po odłożeniu książki. Żebym pamiętała imiona postaci musi mi ich historia szczególnie zapaść w pamięć.

8. JESTEM WIERZĄCA...
i praktykująca. Nie wstydzę się tego, że Bóg jest ważny w moim życiu.

9. NIE BOJĘ SIĘ PAJĄKÓW, ALE...
się nimi brzydzę. Czasem nic się stanie jak jakiś pająk przejdzie mi po ręce, a czasem strasznie mnie to rusza (no wiecie, te małe włochate nóżki grrr). 

10. NIE POTRAFIĘ OSZCZĘDZAĆ BEZ CELU...
Jeśli mam jakiś cel, to potrafię zmotywować się do odkładania wypłat, ale jeśli nie mam żadnego motywu by oszczędzać, to pieniądze raczej się mnie nie trzymają. Macie może jakieś rady w tej kwestii?

11. POTRAFIĘ SIĘ BARDZO MOCNO WCZUĆ...
w filmy, seriale, gry. Oglądanie ze mną filmu łączy się z oczywistymi moimi komentarzami pełnymi różnorakich emocji względem postaci, które obserwuję. 

12. W UPALNE DNI BIORĘ KSIĄŻKĘ DO...
basenu! Tak, dobrze przeczytaliście. Nie mam oporów przed dryfowaniem na "kółku" z książką w ręce, a wręcz odwrotnie - bardzo to lubię, kiedy są wysokie temperatury.

13. JEDYNĄ LEKTURĄ, KTÓREJ NIE PRZECZYTAŁAM  JEST...
"Zbrodnia i Kara", a stało się to ze zwykłego lenistwa (zadana była na maj/czerwiec). Na szczęście udało mi się zaliczyć na 5 sprawdzian z wiedzy o lekturze dzięki uważnemu słuchaniu na lekcjach. 

14. BARDZO CZĘSTO MIEWAM...
realistyczne bądź świadome sny. Często też powtarzają mi się sny, i śnią mi się tak długo aż w nich czegoś nie zmienię. 

15. ZDARZA MI SIĘ OMIJAĆ OPISY...
jeśli odczuwam, że nie wnoszą one zbyt wiele do fabuły książki.

16. JAK JUŻ SIĘ WEZMĘ ZA PIECZENIE CIASTECZEK...
to potrafię upiec ich 5 blach w jeden dzień. Później chomikuję je bo kto by tyle zjadł na raz... :D

17. MAM DOBRĄ PAMIĘĆ DO...
tekstów piosenek (nie liczę "Depsacito" hahaha), a także np. słówek z angielskiego. Jest to przydatne, gdy zamierzam na przerwie pouczyć się na kartkówkę, bo nie muszę "zakuwać" w domu.

18. STARAM SIĘ PATRZEĆ NA ŻYCIE...
pozytywnie i to samo zalecam innym. Zawsze powtarzam, że nie warto martwić się czymś na co się nie ma w danym momencie wpływu, bo to niepotrzebne nerwy - i tak tego nie zmienimy, a jest tyle dobrych rzeczy wokół nas!

To byłyby wszystkie fakty na dziś. Naprawdę ciężko coś takiego wymyślać. Dajcie koniecznie znać czy mamy coś wspólnego, albo całkiem przeciwnego! 
Trzymajcie się! 
Debby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)