piątek, 6 listopada 2015

PIERWSZE URODZINY BLOGA!


Witajcie kochani!

Nie mogę uwierzyć, że to już rok mija odkąd założyłam tego bloga! Tyle różnych rzeczy się przez ten czas w moim życiu zmieniło, ja też się zmieniłam. Mam Wam trochę do przekazania, bo się tego przez ten wspólny rok nagromadziło. Mam nadzieję, że nie będziecie się nudzić czytając ten post. Zapraszam! :)

źródło: weheartit.com
Po pierwsze, chciałabym Wam wszystkim podziękować, za to, że jesteście ze mną poprzez obserwację, komentarze, lajki fanpage na FB. Dzięki temu pokazujecie mi, że interesują Was moje opinie, a to daje mi ogrom energii do działania, w 100% pozytywnej! Każdy kto ma bloga dobrze wie co wtedy się czuje. Najchętniej podziękowałabym każdemu z Was z osobna, bo to dzięki Wam czuję chęć do pisania. Choć kiedyś pewna osoba powiedziała mi, że blogosfera jest ostra, to Wy przyjęliście mnie naprawdę ciepło, stałam się częścią Waszej- a właściwie już naszej - wielkiej "rodziny" blogerów. Także dziękuję! ;*


Ten rok bardzo szybko minął, ale obfitował dla mnie w różne przeżycia, jedne dobre, jedne raczej nie najprzyjemniejsze. Początki blogowania były dość trudne, ale wspierała mnie Soraya, dzięki której nie czułam się tak wystraszona zamieszczaniem swojego zdania w internecie. Później uznała, że to nie dla niej, więc zaczęłam pisać sama. W tamtym czasie moje życie prywatne miało się bardzo dobrze, ale później nie było już tak kolorowo. Kiedy mój blog się rozwijał, zaczęły się pojawiać pierwsze współprace, które dawały mi dużo radości, bo przecież to znaczyło, że moje recenzje mają jakiś poziom, ale wtedy też moja przyjaciółka (nie Soraya) się ode mnie odsunęła. Choć mnie to raniło to uznałam, że może tak miało być, i że muszę dalej robić to co kocham, a w tym momencie mogę powiedzieć, że naprawdę kocham to co robię tu w sieci. Przez te dwanaście miesięcy udało mi się dzięki Waszemu wsparciu rozwinąć bloga do tego momentu w jakim jest teraz, ale oczywiście nadal ten proces będzie zachodził. Nie mogę się doczekać aż za jakiś czas znów spojrzę wstecz i odkryję jak bardzo się zmieniłam ja i ten blog.

Chciałabym przekazać tym osobom, które wahają się co do założenia bloga, żeby się odważyły. Takie swoje własne miejsce w sieci wniesie do Waszego życia naprawdę wiele rzeczy, takich jak pewność siebie, umiejętność lepszego pisania wypowiedzi, kontakt z ludźmi o podobnych zainteresowaniach oraz pewien spokój i stabilność. Dodatkową i osobną zaletą są współprace, które są formą docenienia i dawania możliwości czytania większej liczby książek w tym nowości. Nawiązywanie współprac daje prawię taką samą dawkę pozytywnej energii jak kolejna osoba z Was, która pokazuje mi swoją obecność! Oczywiście i tak nie mogą się z tym równać.

Hmm może teraz podsumowanie roku w liczbach? 
Przez rok:
Zyskałam 130 obserwatorów, 96 osób dodało mnie do kręgów, 65 osób polubiło profil bloga na FB
Napisałam  116 postów w tym 81 recenzji 
Recenzuję/recenzowałam dla 6 wydawnictw i 1 księgarni internetowej
Wyświetliliście blog wg Bloggera ponad 15.5 tysiąca razy
Zorganizowałam 1 konkurs 

Za to, że chcę się z Wami podzielić radością, którą czuję właśnie dzięki Wam po tym okrągłym roku, organizuję dla Was konkurs! Oficjalny post konkursowy pojawi się w przyszłym tygodniu, więc bądźcie na bieżąco

Jeszcze raz bardzo Wam wszystkim dziękuję! Sto lat dla każdego z Was! 
Pozdrawiam Was ciepło :) 
  

10 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych lat na blogu! :)
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat, wiele wytrwałości, wspaniałych książek, radości i spełnienia wszystkich, nie tylko blogowych marzeń. Bądź z nami jeszcze dłużej i dalej pisz z pasją ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i kolejnych owocnych lat na blogu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę, abyś obchodziła jego urodziny jeszcze nie jeden raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje. U mnie jeszcze nie cale pol roku i eybije dwa lata. Niestety ze statystykami u mnie nieco gorzej ale mam nadzieje ze keszcze jakos rozwine swojego bloga jesli sie postaram bo jest to jednak vos co lubie robic :) poxdrawiam i zycze kolejnych eielu lat blogowania ^^

    zzaczytaniwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie, to naprawdę duży powód do dumy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat! 100 lat! Niech żyje, żyje nam! :D
    Kochana, ludzie przychodzą i odchodzą - zawodzą i choć jest to bolesne, tak trzeba być silnym :) Dobrze, że mimo to nie zostawiłaś bloga ;)
    Blog wiele uczy. Dzięki niemu również poznaje się innych świetnych blogerów i czytelników! Gratuluję ci wytrwałości i życzę kolejnych sukcesów! Sama za jakieś dwa miesiące będę obchodzić urodzinki i jestem pełna podziwu, że dałam radę - cechuję się słomianym zapałem, więc to dla mnie naprawdę duże osiągnięcie ^^ Konkurs? Nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja czekam na swoje pierwsze urodziny! Gratuluję tak świetnych wyników! :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał się post? Skomentuj! :)