wtorek, 23 lutego 2016

Rozdawajka z okazji 100 recenzji [KONKURS]


Witajcie!

Ostatnio napisałam swoją setną recenzję, więc postanowiłam, że zorganizuję z tej okazji rozdawajkę. 

Pulę nagród stworzyłam z zasobów mojej osobistej biblioteczki, więc są to książki przeze mnie przeczytane (opinie o niektórych znajdziecie w moim spisie recenzji), jednak dbam o książki i nie są one zniszczone, a ślady użytkowania są w większości znikome. Możecie wybrać sobie jedną pozycję z poniższej listy, którą chcielibyście wygrać.

Pula nagród:
1. Awensis - Wioletta Formela
2. Uroczysko - Magdalena Kordel
3. Do trzech razy sztuka - Renata Markowska
4. Widok z nieba - Clara Sanchez
5. Caine Czarny Nóż - Matthew Woodring Stover (nieczytana)
6. Ostrze Tyshalle'a cz.1 - Matthew Woodring Stover (nieczytana)
7. Dwa życia Kiki Kain - M.A. Trzeciak

Przykład zgłoszenia:
Zgłaszam się!
e-mail:
obserwuję jako:
wybieram:

Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest Debby autorka bloga myslamipisane.blogspot.com
2. Nagrodą w konkursie jest wybrany egzemplarz książki stanowiący moją własność, w stanie opisanym wcześniej
3. Rozdanie trwa od 23.02.2016 r. do 23.03.2016 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia które pojawią się później, nie będą brane pod uwagę.
4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dołączenie do obserwatorów tego bloga.
5. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
7. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w osobnym poście, w ciągu 7 dni od daty zakończenia rozdania.
8. Jeśli zgłosi się mniej niż 15 osób - rozdanie zostanie anulowane.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni, wylosuję inną osobę.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).
11. Jako Organizator - zastrzegam sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie w trakcie trwania konkursu.

Banner:
Zamieszczenie banneru nie jest obowiązkowe, jednak będzie mi miło jeśli go gdzieś zamieścicie i poinformujecie innych o rozdawajce (również na inne sposoby). :)

Pozdrawiam!
Debby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)