środa, 19 października 2016

143. English Matters wyd. specjalne - New York The City That Never Sleeps

Tytuł: English Matters - New  York
Numer:  19/2016
Wydawnictwo: Colorful Media
Ilość stron: 43
Cena: 11.50zł
Kategoria: magazyn, wydanie specjalne

Wydawnictwo Colorful Media oprócz standardowych numerów swojego czasopisma wydaje również egzemplarze specjalne, w których tematyka jest mocno skonkretyzowana. Numer 19 dotyczy Nowego Jorku - miasta, które nigdy nie śpi...


This and That
Na tych stronach mogłam poczytać m.in. o "The New York Pass", czyli o karcie, która po wykupieniu umożliwia np. wstępy do 80 atrakcji, czy ominięcie kolejek.

People and Lifestyle
W tym dziale znajduje się bardzo ciekawy artykuł o filmie "Seks w wielkim mieście", którego osobiście nie widziałam, ale wydaje się być interesujący i zabawny. Mogłam również poznać parę faktów i mitów o nowojorczykach, oraz przeczytać krótkie życiorysy znanych ludzi tj. Christiny Aguilery, Calvina Kleina oraz Anne Hathaway.

Culture
W miejscu przeznaczonym na kulturalne artykuły, poruszony został ciężki temat dotyczący przeszłości Nowego Jorku. Chyba każdy z nas wie o atakach terrorystycznych na World Trade Center z 2001 roku. Jonathan Sidor przybliża te tragiczne wydarzenia, oraz podkreśla wagę ataków na bliźniacze wieże dla nowojorczyków i reszty świata.

Travel 
Większości z nas Nowy Jork kojarzy się pewnie z ruchliwymi ulicami, przepełnionymi ludźmi, jednak to tylko pół prawdy, o czym informuje artykuł "The Natural Wonders of New York", czyli  "Nowojorskie cuda natury". Jeżeli jednak wolicie pozostać w cieniu wieżowców, to tekst "Sensational and Maginificient" mówiący na temat miejskich "must-see" w Nowym Jorku  jest stworzony dla Was.

Nie chcę odkrywać przed Wami wszystkich tajemnic tego numeru, więc jeśli jesteście zainteresowani, to zaufajcie mi i po niego sięgnijcie! Według mnie jest ono idealne dla fanów Nowego Jorku, ale sama jestem przykładem, że i ci neutralnie do tego tematu podchodzący, mogą być zaciekawieni przygotowanymi artykułami.

Moja ocena: 7/10
  
Za możliwość poznania powyższego egzemplarza dziękuję wydawnictwu Colorful Media

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)