niedziela, 6 listopada 2016

2 URODZINY BLOGA [+informacja o konkursie]


Hey kochani!

Nie wiem czy wiecie, ale dokładnie 2 lata temu powstał ten blog, Pisane Myślami. Miesiące mijały, teraz mogę powiedzieć, że lata, a strona ta ewoluowała wraz ze mną. Kiedy ja rozwijałam się w "realu", Pisane Myślami również się zmieniało, i to bardzo. Każda kolejna recenzja, współpraca, a przede wszystkim Wy - sprawialiście, że miałam poczucie szczęścia, satysfakcji, choć nie ukrywam - zdarzały się też gorsze chwile... Postaram się, by ten post, był dla Was ciekawy, a dla mnie był szansą, na powiedzenie czegoś od siebie, co nie jest kolejną recenzją. Zapraszam!


Kiedy zakładałam bloga... No dobra, oszczędźmy sobie tej części, przejdźmy do czegoś ważniejszego. Przez te dwa lata doświadczyłam wielu rzeczy, było wiele tych dobrych, ale złe też się zdarzały. Dwa lata temu byłam jeszcze w gimnazjum, teraz chodzę do drugiej klasy technikum i tak naprawdę wciąż to do mnie nie dociera... Na przełomie tych lat, poznałam się na prawdziwej przyjaźni, odkryłam, kto naprawdę szczerze cieszy się z moich sukcesów i wspiera w trudnych chwilach, a kto tego nie robi. Poznałam ból porażek, popełniałam błędy, czasem miałam też ochotę rzucić pisanie bloga, bo wyświetlenia pokazywały, że nagle nie mam dużego odzewu. Jednak nie poddałam się, i widzę, że znów mam z Wami kontakt, a to on jest dla mnie ważny. Nie zwiększające się liczby, a możliwość poznania Was, oraz Waszych opinii

Czasem mam przeogromną ochotę zorganizować jakieś większe spotkanie z Wami, taki zlot blogerów książkowych, bez targów, bez sponsorów, po prostu umówić się z tymi z Was, którzy są z np. mojego województwa (Śląskie), albo jeśli mogliby przyjechać to z dalszych rejonów, usiąść obok Was w jakiejś kawiarni, bez tłumu, telewizji i porozmawiać twarzą w twarz. Może kiedyś się uda! Naprawdę mam nadzieję, że damy radę się tak zobaczyć! 

Co do większych zmian, jakie planuję, to niebawem będę pracować nad przeniesieniem strony, żeby Pisane Myślami mogło się dalej rozwijać. Jeszcze nie wiem kiedy dokładnie to nastąpi, więc póki co, niczego nie obiecuję. ;)

Dobrze, nie będę już przedłużać, więc powiem tę informację o konkursie urodzinowym. Mówiłam, że post pojawi się już dzisiaj, ale niestety jego publikację przekładam na jutro, nie przegapcie, bo nagrody są naprawdę świetne!

Czytajcie, ale nie zapominajcie też o tym, że od tych milionów książkowych żyć, najważniejsze jest Wasze osobiste! 
xoxoxo
Debby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)