środa, 9 listopada 2016

Urodzinowa rozdawajka [KONKURS]


Hey Kochani!

Zapraszam Was do wzięcia udziału w urodzinowej rozdawajce, zorganizowanej z okazji  2 lat istnienia bloga Pisane Myślami! Cała koncepcja tej rozdawajki jest prosta:
  • 1 zgłoszenie
  • 3 nagrody
  • 3 zwycięzców

  • NAGRODY
    Postarałam się, by nagrody były różne, aby więcej z Was mogło się zainteresować tą rozdawajką, ale również są to książki sprawdzone i polecane przeze mnie. :) 

    Love, Tanya - Poradnik z elementami autobiografii, bardzo dziewczęcy, motywujący i inspirujący - moja recenzja <klik>
    Speculo - Ciekawa powieść fantastyczna; mam dla Was egzemplarz ze specjalną dedykacją i autografem autora! - moja recenzja<klik>
    Stalowe serce - Literatura kobieca, pełna miłości ale też tajemnic - moja recenzja <klik>

    REGULAMIN
    • Organizatorką konkursu jestem ja - Debby Drescher autorka bloga Pisane Myślami.
    • Sponsorami konkursu są: wydawnictwo Novae Res, wydawnictwo Insignis oraz autor Tomasz Sobania.
    • Konkurs rozpoczyna się z dniem 9 listopada i kończy z dniem 4 grudnia godz. 23:59.
    • Udział w konkursie mogą wziąć osoby tylko i wyłącznie posiadające adres w Polsce, na który będę mogła wysłać nagrodę. Oraz publicznie obserwujący bloga Pisane Myślami.
    • Zwycięzcy zostaną wyłonieni spośród wszystkich zgłoszeń, które będą spełniały wszystkie warunki wymienione w regulaminie, w drodze losowania.
    • Ogłoszenie wyników pojawi się w ciągu tygodnia od dnia zakończenia konkursu.
    • Zwycięzca będzie miał 3 dni na przesłanie na mój adres e-mail: pisanemyslami@gmail.com swoich danych adresowych, dzięki którym możliwa będzie wysyłka nagrody. W razie nie otrzymania potrzebnych danych zostanie wyłoniona kolejna osoba, do której powędruje nagroda.
    • Organizatorka konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, lub nie sfinalizowania konkursu, jeżeli liczba zgłoszeń nie przekroczy 15.
    • Aby wziąć udział w konkursie należy spełniać kryteria regulaminu i umieścić w komentarzu zgłoszenie.
    Zgłoszenie powinno wyglądać tak:
    Zgłaszam się!
    Obserwuję jako:
    (możecie napisać 2 książki jakie wolelibyście wygrać, to łatwiej będzie mi dopasować Wam nagrody)

    BANNER
    Zamieszczanie banneru nie jest obowiązkowe, ale było by mi bardzo miło, gdybyście zamieścili go na Waszych blogach lub FB i poinformowali innych o konkursie.
    To już wszystko z mojej strony, powodzenia!
    xoxo
    Debby

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Spodobał się post? Skomentuj! :)