środa, 28 grudnia 2016

Książkowa sesja zdjęciowa!


Hey kochani!

Dziś przychodzę do Was z postem całkiem innym od tych, do których mogliście przywyknąć. Tak jak widnieje w tytule, wybrałam się niedawno na sesję zdjęciową w książkowym klimacie! Jako książkoholik, widząc oryginalne wnętrze Księgarni Autorskiej (widzieliście kiedyś wannę lub łóżko w księgarni?) nie mogłam się pozbyć chęci zrobienia sesji właśnie tam. Zdjęcia zrobiła moja kuzynka (dziękuję! Jesteś niezastąpiona <3), a mogły one powstać dzięki uprzejmości Księgarni Autorskiej w Jastrzębiu - Zdroju. Zapraszam!

 Czytał ktoś z Was "Sliver"? Osobiście nie miałam jeszcze okazji, ale te okładki kuszą!
Oto i wspomniana wanna :D
Zdjęcia w sekcji kuchennej...
Ponownie wybór książki, którą trzymam padł ze względu na grafikę. "Zdrowe słodkości" aż zachęcają do pójścia do kuchni :D
Chcielibyście mieć taki wybór książek z przepisami, czy nie przepadacie za gotowaniem?
"Niegrzeczne księżniczki" - mój must have!
Na zdjęciu "Girl Online" Zoe Sugg aka Zoelli :)
"Pokaż swój styl" - książka m.in. o tym, jak zbudować markę na Instagramie ;)
Jeszcze parę zdjęć...


To już wszystkie zdjęcia z tej sesji, którymi chciałabym się z Wami podzielić. :) Dajcie znać jak Wam się podobał post!


Chciałabym uściślić, że nie otrzymałam żadnych dodatkowych korzyści z powyższych zdjęć poza własną satysfakcją. Powyższe zdjęcia należą do mnie i nie życzę sobie ich udostępniania bez mojej zgody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)