sobota, 29 kwietnia 2017

Mój pierwszy patronat! "Anestezja" - Thomas Arnold [ZAPOWIEDŹ]

Witajcie!
Niedawno miałam okazję być na spotkaniu autorskim z Thomasem Arnoldem, który napisał m.in. "Horyzont umysłu" i "Tetragon". Choć zazwyczaj podchodzę sceptycznie do gatunku w jakim mieszczą się jego dzieła, to w ciągu parudziesięciu minut spotkania zmieniłam zdanie - musiałam poznać jego książki! Po skontaktowaniu się z Thomasem, autor postanowił mi zaufać i otrzymałam patronat nad "Anestezją". Jest to debiutancka powieść Thomasa Arnolda, która w maju zostanie wydana ponownie, dlatego pragnę Wam dziś przybliżyć tę pozycję. 

Opis "Anestezji":
W podziemiach waszyngtońskiego centrum handlowego zostaje uprowadzony Russell Miller. Wzorowy ojciec i mąż znika bez śladu. Nikt nie żąda okupu, a poszlaki prowadzą donikąd. Kate Frost – dziennikarka i zarazem narzeczona detektywa Nicolasa Stewarta, któremu przydzielono sprawę zaginięcia Millera - jedzie do Nowego Jorku, gdzie ma się spotkać z dyrektorem stacji telewizyjnej i odebrać pewną przesyłkę. Nawet nie przypuszcza, jak jedna koperta jest w stanie wpłynąć na jej życie. Po powrocie do stolicy dziennikarka odbiera dwa telefony z ostrzeżeniami. Przestraszona, prosi o pomoc narzeczonego, jednak nawet on nie jest w stanie ochronić jej przed tym, co nadchodzi.

Tytuł: Anestezja
Wydawca: Agencja Reklamowo-Wydawnicza VECTRA (Wydawnictwo Vectra)
Data wydania: maj 2017
Gatunek: powieść sensacyjna z elementami thrillera medycznego
Liczba stron: 436

W najbliższym czasie możecie spotkać Thomasa Arnolda na Targach Książki w Warszawie (na stanowisku 177/D20 w sobotę i niedzielę).

Wraz ze mną patronują: 


Ja nie mogę się doczekać aż egzemplarz tej książki trafi w moje ręce! A Wy? Zamierzacie dać szansę "Anestezji"?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)