sobota, 9 września 2023

Debora z Pisane Myślami? Obecna!


Hej!
Piszę tego posta, by się z Wami przywitać, ponieważ wracam do pisania! Tak jak napisałam w zakładce "o mnie" - po 5 latach przerwy, czuję, że nadszedł czas, by wrócić do tego, co zdecydowałam z przyczyn osobistych odłożyć na bok.

Co się u mnie działo przez te 5 lat? Zdobyłam tytuł technika, kilka "papierków", wzięłam ślub, oraz zostałam mamą dwójki dzieci! Mogę powiedzieć, że był to bardzo intensywny okres w moim życiu i choć znalezienie idealnego balansu nie jest może łatwe, to stałam się zdecydowanie bardziej zorganizowaną osobą! Gdy rozstawałam się z tym blogiem byłam jeszcze nastolatką, dziś piszę te słowa jako dwudziestoczteroletnia kobieta, która patrzy na swoje życie całkiem inaczej niż kiedyś. 

Zapraszam Was tym niedługim wstępem, do towarzyszenia mi na tej stronie, by dzielić się wspólnie przemyśleniami na tematy nie tylko książkowe czy serialowe, ale też życiowe. Pierwszy "konkretny" post już na dniach! 

Do zobaczenia! 
Debora 

5 komentarzy:

Spodobał się post? Skomentuj! :)