niedziela, 28 grudnia 2014

14. Potęga Miłości- Elizabeth Chandler


Tytuł oryginału: The Power of Love
Cykl: Pocałunek Anioła [2]
Autor: Mary- Claire Helldorfer (Elizabeth Chandler)
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Ilość stron: 216
Gatunek:  Powieść młodzieżowa
Moja ocena: 7/10

Najlepsze cytaty:
"Nie zapominaj, że są inni ludzie, którzy poczuliby, że stracili wszystko, gdyby stracili ciebie."

 "Życie potrzebuje życia"



Ivy nadal boryka się z bólem wywołanym śmiercią Tristana. Choć nadal tęskni za nim z całych sił, to zaczyna czuć coś więcej w stosunku do Gregory'ego. Jednak Tristan nie jest pewny, czy można ufać przybranemu bratu dziewczyny. Anioł razem z Lacey  próbuje strzec Ivy, a jednocześnie rozwikłać zagadkę na temat tego, kto spowodował wypadek, w którym zginął i dlaczego czyha teraz na życie jego ukochanej. 

Czy Ivy może  pokochać jeszcze raz? Kto próbuje zabić dziewczynę i dlaczego?


 Druga część tej serii jest bardziej zagadkowa niż poprzednia. Jest również, jak dla mnie, gorsza od poprzedniczki, bo czytamy o wewnętrznej walce Ivy, która bądź co bądź zakochuje się we własnym bracie. Przyrodnim, ale bracie. Według mnie autorka w tej książce się nie popisała. 

Plusem "Potęgi Miłości" jest postać  Philipa, który jako jedyny jest w pełni sobą i wierzy w anioły. Mimo iż Gregory zabrania mówić mu o nich w obecności Ivy, to ten się nie poddaje i próbuje przywrócić siostrze dawną wiarę.

Chyba największym minusem powieści są momentami nudne opisy. Czasami "skakałam" tylko po dialogach, bo nie chciało mi się czytać ciągle tego samego. Jednakże nie zmienia to tego, że książka jest lekka,napisana prostym językiem i czyta się ją bardzo szybko. 

Mnie osobiście zakończenie chyba najbardziej zaskoczyło, bo sama nie byłam pewna co się wydarzy. Autorka sprawiła, że trzecią część cyklu przeczytałam następnego dnia. Jeżeli lubicie książki o miłości, poświęceniu, zbrodni i zagadkach to zachęcam Was do przeczytania tej książki, choć nie jest fenomenalna. Zostawiam Was z cytatem, który zapadł mi w pamięć, a niesie ze sobą ważne przesłanie.

"Gregory jest jak lustro- stwierdziła.- Odbija tego, z kim akurat jest..." 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)