poniedziałek, 4 stycznia 2016

Nie taki vloger straszny... #1 Zoe Sugg 'Zoella'


Witajcie!

Należę do osób, które nałogowo spędzają czas na YouTube i to niekoniecznie dlatego, by słuchać muzyki. Wczoraj, po tym jak spędziłam kolejne godziny na tym wciągającym portalu, narodził się w mojej głowie pomysł "a może by tak podzielić się na blogu tym, co mi się podoba na YT poza muzyką?" i oto jestem tu dzisiaj dla Was z pierwszym postem o pewnej ciekawej vlogerce. Mam nadzieję, że ten pomysł się Wam spodoba, dajcie znać co o tym myślicie w komentarzach i napiszcie propozycje vlogerów, których chcielibyście zobaczyć w tej serii. :)

O Zoe Sugg usłyszałam dzięki wydanej przez wydawnictwo Insignis książce jej autorstwa "Girl Online" (recenzja 1 i 2 części). Nie miałam pojęcia kim jest ta już dwudziestosześcioletnia dziewczyna i skąd wziął się jej fenomen. Oczywiście moja pobudzona ciekawość nie dała mi spokoju dopóki nie weszłam na kanał Zoe na YT [klik]. No i przepadłam...


krótki zwiastun kanału Zoe

Oczywiście jako, że jest z Wielkiej Brytanii to jej kanał jest w języku angielskim. Ale nie martwcie się, że w takim razie na nic Wam oglądanie jej, bo przecież nie jesteście mistrzami w posługiwaniu się ojczystym językiem Zoelli. Z każdym kolejnym filmikiem łatwiej Wam będzie przestawić się na jego rozumienie. Mi oglądanie kanału Zoe pomogło w rozumieniu tego języka, i pokazało, że naprawdę nie muszę znać wszystkich używanych przez nią słów by rozumieć co mówi.



Zoe ma w sobie mnóstwo pozytywnej energii i odrobinę szaleństwa, które świetnie wykorzystuje do tworzenia swoich filmików. Potrafi zarazić swoim entuzjazmem, zaciekawić swoich widzów. Choć nie mam fioła na punkcie mody, to oglądanie filmików Zoe o ciekawych fryzurach (pokazuje jak prosto je zrobić) czy podobających się jej ubraniach często przydaje się gdy nie mam inspiracji na to jak wyglądać, bądź zwyczajnie chce wychillować. Oprócz mody i urody na swoim kanale Zoe zamieszcza też filmy z kategorii designu wnętrza domu, pieczeniu np. babeczek, TAGi lub po prostu vlogi o czymś co się dzieje w jej życiu

przykładowy filmik z drugiego kanału Zoe - MoreZoella

Zoe nagrywa na dwóch kanałach - Zoella i MoreZoella. MoreZoella również oglądam, gdyż pokazuje on codzienne życie Zoe, często bez specjalnego szykowania się typu make up itp. Ostatnio nawet nagrywała tzw. Vlogmas czyli 24 dni poprzedzające Boże Narodzenie w dodawanych codziennie tematycznych vlogach. 

Jeśli tylko chcecie, zajrzyjcie na jej kanał i przekonajcie się czy to coś dla Was. Dla mnie tak jak wspomniałam oprócz relaksu dostarcza nauki angielskiego i czasem łapie się na tym, że zaczynam myśleć po angielsku gdy się skupię na jej filmikach! 
Dajcie znać czy znacie Zoe, czy oglądacie, bądź czy zamierzacie :)