niedziela, 7 stycznia 2018

3 seriale, które zobaczyłam do końca

Hey Kochani!

Do niedawna nie trawiłam seriali. Kojarzyły mi się one z przeciąganiem historii i ogólnym bezsensem. Po poleceniu przez znajomą w gimnazjum jednego serialu, przekonałam się, ale tylko do tej jednej, konkretnej produkcji, o której tu oczywiście wspomnę. Sprawa ta jednak zmieniła się kiedy w sierpniu zostałam delegowana do Łeby, gdzie nie mając pojęcia co robić samotnymi wieczorami zdecydowałam się obejrzeć 2 serial, który z początku mnie nie przekonywał, ale z czasem bardziej mi się spodobał. Natomiast 3 serial to typowy klimat "TAMBLER". Zainteresowałam Was? Zapraszam! 


1. Reign / Nastoletnia Maria Stewart
(zwiastun 1 sezonu od 0:50)
Serial opowiada o nastoletnich latach Marii - Królowej Szkotów, która bardzo wcześniej objęła tron, po swoim zmarłym ojcu, Jakubie V. Z uwagi na jej bezpieczeństwo została wysłana do klasztoru. W wieku 19 lat powraca na dwór francuski, aby pojąć za męża Franciszka. Niestety nim do tego dojdzie czekają ją liczne komplikacje ze strony Francuzów, zagrażających wciąż życiu młodej królowej, Anglików jak i tajemniczej Ciemności czającej się w lesie. <wiki>

Dużym plusem jest gra aktorska, wraz z kolejnymi odcinkami coraz lepsza, ale i tak nie dorównuje ona muzyce i scenografii, zachwycającym kostiumom i wnętrzom pałaców. No i te intrygi na królewskim dworze! Cud miód!

Serial ma 4 sezony

2. Lucyfer

Lucifer Morningstar porzuca piekło i przeprowadza się do Los Angeles. Zaczyna pomagać policji w rozwiązywaniu spraw kryminalnych i ściganiu zbrodniarzy. <wiki>

I  w sumie to wszystko co można o tym serialu powiedzieć, nie dzieje się w nim dużo, wręcz miałam wrażenie, że odcinki są pisane schematycznie (poza ostatnimi odcinkami), ale jeśli macie ochotę popatrzeć sobie bezkarnie na Toma Ellisa to proszę bardzo.

Serial ma 3 sezony

3. 13 Powodów
Clay Jensen, znajduje pudełko zostawione pod drzwiami swojego domu. W środku znajduje się siedem ponumerowanych po obu stronach kaset magnetofonowych. Okazuje się, że nagrała je Hannah Baker, koleżanka z klasy Claya i jego niespełniona sympatia, która popełniła samobójstwo tydzień wcześniej. Nastolatka nagrała swoją historię, w której wyjaśnia przyczyny swojej śmierci. Na kasetach zostało opisanych trzynaście doświadczeń, które doprowadziły Hannę do podjęcia decyzji o odebraniu sobie życia. Każda historia jest powiązana z inną osobą, która w założeniu autorki ma być też adresatem taśm, a następnie przekazać przesyłkę kolejnej osobie. Jeśli ktoś postanowi przerwać łańcuch, kolejna osoba otrzyma osobne pudełko od dodatkowo wtajemniczonego w tę sprawę kolegi Hanny. <wiki>

Co tu dużo mówić? Serial zrobił na mnie wrażenie pozytywne, wciągnął i z pewnością będę go polecać, choć to pewnie zbędne z powodu bardzo głośnej promocji i szumu medialnego wokół niego.

Serial ma 1 sezon + 2 powstaje

A jakie seriale Wy oglądacie/polecacie? A może to nie Wasza bajka? Ja jestem aktualnie na 3 sezonie PLL ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)