sobota, 9 lipca 2016

Urodzinowe 17 faktów o mnie


Hey kochani!

Dziś, jak pewnie już się zorientowaliście, obchodzę 17 urodziny. Wiecie, za rok już osiemnastka i 'dorosłość' (co nie znaczy, że zamierzam w 18 urodziny nagle stać się całkiem inną osobą :D). W każdym bądź razie, postanowiłam, że zamiast pisać kolejną recenzję, to napiszę coś o sobie, czego możliwe o mnie nie wiecie. Mam nadzieję, że te 17 faktów o mnie się Wam spodoba! Enjoy! :) 


#1
Mam małą obsesję na punkcie Paryża

Uwielbiam to miasto, choć jeszcze nigdy w nim nie byłam. Puzzle, kubek, zeszyty, a nawet T-shirty często mają u mnie ten motyw. Oczywiście nie jest to jakoś mega widoczne, bo Paryż mimo wszystko nie dominuje w moim życiu, ale kto mnie zna, ten wie, że wyjazd do Paryża to moje ogromne marzenie. Nie chodzi mi o romantyczny wyjazd do stolicy zakochanych, a o pozwiedzanie tego cudownego (pełnego emigrantów XD) miejsca, zobaczenie dzieł sztuki w muzeach, paryskich sklepików, poznanie miejscowej kultury i skosztowanie makaroników.

#2
"Love, Rosie" widziałam około 15 razy

Pokochałam ten film i nie potrafię do niego nie wracać. Dziś chyba znów go zobaczę, bo mam ogromne chęci na ten seans. ..I tak, przyznaję się, że zawsze łezka mi się w oku kręci jak oglądam historię Rosie i Alexa. 

#3
Jestem lodożercą

Tu chyba nie muszę dużo pisać. :D Ulubione smaki: owocowe, a zimą cynamonowe. 

#4
Nie mam problemu z przełamywaniem bariery językowej

Potrafię się przestawić na język angielski bardzo szybko i nie wstydzę się mówić w tym języku. To nie jest tak, że mówię idealnie, ale nie boję się mówić tak jak umiem, bo wiem, że jeśli nie powiem czegoś wprost, to zawsze mogę coś wyjaśnić opisowo. Dodatkowo mam kontakt z ludźmi innych narodowości, co pomaga w praktycznej nauce tego języka.

#5
Prowadzę kalendarz w specyficzny sposób

 Zamiast zapisywać w nim wydarzenia i plany to  na stronie (odpowiadającej 3 dniom) piszę/rysuję coś co kojarzy mi się z tym czasem. Są to np. tytuły piosenek, których często wtedy słuchałam.

#6
"Reign" to jedyny serial jaki zobaczyłam w całości i który skradł moje serce

Serial o Marii Stuart trafia idealnie w moje gusta. Jest w arystokratycznym i renesansowym klimacie, ma wątki miłości, walk, tajemnic, a to wszystko w  pięknej scenerii i genialnych strojach. 
#7
Lubię paintball

Pewnie ciężko Wam uwierzyć, ale naprawdę lubię takie 'strzelanki'. Zbieram się od jakiegoś czasu, żeby znów pójść postrzelać z ekipą, ale jakoś organizacja u mnie leży. Więc...

#8
Nie potrafię się zorganizować (chyba, że w ważnych sprawach)

Dużo rzeczy do zrobienia potrafię wymyślić, ale żeby zmienić te plany w rzeczywistość, z tym już u mnie ciężko. Jeśli dotyczy to przyjemności, to nie potrafię sobie zorganizować z wyprzedzeniem wszystkiego (na paintball od roku się wybieram...), wolę spontanicznie coś zrobić. Ale spokojnie, jeśli biorę się za coś poważnego, to mam wszystko zaplanowane, przestrzegam dat itp.

#9
Arbuzy uwielbiam, ale napoje i lody o ich smaku już nie


#10
Jestem alergiczką
Mam uczulenie m.in. na sierść zwierząt, kurz, pierze, kakao (jak wielu ludzi), ale ostatnio doszła alergia na kremy z filtrem do opalania  XD Żyć nie umierać! 

#11
Zbieram widokówki

#12
Mam heterochromię tęczówek
Na zdj moje oko.  Jak widzicie - dwukolorowe :D 

#13
Pół roku pracuję jako animatorka dla dzieci

#14
Lubię survivalowe klimaty
No może bez tego zjadania pełnych białka robaków... :P 

A teraz 3 fakty o mnie od mojego rodzeństwa:

#15
Książkocholiczka i LOLomaniaczka (wg. starszego brata)

Tak tak, gram w League Of Legends nałogowo... Jeśli też gracie to dajcie znać, to pogramy razem :D mój nick: Debcia

#16
Kocha Eda Sheerana (wg. starszej siostry)

Ejejej ja kocham jego muzykę a nie jego! Ale wszyscy wiemy o co chodzi prawda? Przy jego muzyce potrafię się odprężyć, porozmyślać. A teksty jego utworów są naprawdę dobre. :) Polubiłam nawet "Love yourself" od Justina Biebera, który nad tekstem pracował właśnie z Edem.

#17
Ma dużo przyjaciół i znajomych (wg. młodszego brata)
Tak, mam stosunkowo dużo bliskich mi ludzi, którym ufam i których słowa są dla mnie ważne. A znajomych mam wielu, ponieważ jestem otwarta na ludzi, nie unikam nowych kontaktów, co zaś wynika z tego, że uwielbiam mieć relacje z innymi. Ekstrawertyk ze mnie i już. :D


Ufff trochę się napisałam, było ciężej niż myślałam, ale cieszę się, że to zrobiłam. :) Jak Wam się podobało te 17 faktów?
Trzymajcie się ciepło! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)