piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie czerwca


Witajcie!
Rok szkolny zakończył się tydzień temu,  a ja się czuję jakby już pół wakacji minęło. Czerwiec był dla mnie bardzo dobrym miesiącem, zarówno prywatnie jak i blogowo. Przeczytałam więcej niż w ostatnich miesiącach, co sprawia, że jestem z siebie dumna, a dodatkowo rozpoczęły się wakacje, które zapowiadają się dla mnie niesamowicie i wprost emanuję entuzjazmem na samą myśl o tych dwóch miesiącach. Ale przejdźmy do liczb...

Książki przeczytane w czerwcu:
1. Tajemny ogień - C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld (recenzja) 392 strony
2. Wybrani - C.J.Daugherty (recenzja) 440 stron
3. Klejnot - Amy Ewing (recenzja) 380 stron
4. Jądro Ziemi - Maxime Chattam (recenzja) 416 stron
5. Username: Evie - Joe Sugg (recenzja) 192 strony
6. Siła wiary - Sandra Orzelska (recenzja) 378 stron
7. 1000x Połącz kropki. Pejzaże miast - Thomas Pavitte (recenzja) 50 stron
Co daje łącznie 2248 stron.

Najwyżej oceniona książka: Wybrani, Tajemny ogień (9/10)
Najniżej oceniona książka: Siła wiary (6/10)

Ilość obserwatorów: 176
Polubienia na Facebook'u: 92

Do mojego bibliotecznego zbioru dołączyły 3 książki, egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Insignis i Novae Res.


Opublikowałam też:

Co u mnie?
Cóż, wakacje pełną parą! Przez ten tydzień spędzałam czas głównie albo z przyjaciółmi i rodziną albo w basenie z książką w ręku. To ta bardziej leniwa część tego czasu odpoczynku, bo w lipcu będę obchodziła swoje 17 urodziny (ale o tym napiszę osobny post, bo mam już na niego ciekawy pomysł), oraz częściej chodziła do mojej pracy ( jako animator czasu wolnego), by nazbierać sobie kieszonkowe na wakacyjne wyjazdy, LODY, oraz na sierpniowo-wrześniowy staż w Anglii. 

Ostatnio OSZALAŁAM na punkcie zespołu Twenty one pilots i zastanawiam się, czy nie zrobić serii o zespołach/wokalistach, których słucham, byście mogli mnie poznać z innej strony... ale póki co to tylko plany. 

Chciałam nawet narysować portet Tylera (wokalisty Top). Jednak rysunek twarzy jest trudną sztuką, a jako, że jestem w tym klimacie początkująca wyszło, jak wyszło, ale i tak chcę Wam go pokazać. 

A jak Wam minął czerwiec? Chcecie może post o radzeniu sobie na pierwszym roku szkoły ponadgimnazjalnej? Jakie macie plany na wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)