wtorek, 7 listopada 2017

3 URODZINY BLOGA


Hey Kochani!

Wczoraj miała miejsce trzecia rocznica Pisane Myślami! Ten rok był dość zakręcony i nie zawsze przykładałam się do tego mojego miejsca w sieci i nie zawsze udawało mi się regularnie pisać recenzje. Ale cóż, u mnie wygląda to tak - albo więcej z życia, albo więcej z bloga. Tak więc w ubiegłym roku skupiłam się w 80% na moim życiu prywatnym i jedynie 20% czasu poświęciłam na bloga. Ale nie żałuję! Wciąż nie było miesiąca w którym nie pojawiały by się recenzje, czytałam dużo książek i przeżyłam mnóstwo świetnych chwil!

Co w ostatnim roku miało miejsce?
- stuknęło 50 tysięcy wyświetleń bloga
- spędziłam 3/4 października w Hiszpanii z projektu Erasmus+
- cały sierpień spędziłam pracując w hotelu Łebie
- w lipcu obchodziłam 18 urodziny
- zdałam egzaminy zawodowe 
- jestem ponad pół roku z pewnym dżentelmenem  
- przeczytałam tylko ponad 40 książek (z czego nie wszystkie doczekały się recenzji, albo są w kolejce)
- postanowiłam zabrać się za zorganizowanie spotkania blogerów, z czym wiem, że będzie masa roboty, a nie wiem czy znajdą się chętni blogerzy do takiej akcji

Z całego serca chciałabym podziękować tym z Was, którzy są tu ze mną, czytają moje posty, obserwują, wspierają komentarzami i dają wskazówki! Jesteście bezcenni, a Ci z Was którzy mają swoje blogi z pewnością wiedzą o jakim pozytywnym kopie mówię. Mam nadzieję, że dalej będziecie mnie wspierać, nawet kiedy moje życie czasem nie pozwala na dużą aktywność tutaj. 

Dziękuję!
Debby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)