wtorek, 20 września 2016

137. English Matters - czyli ciekawa nauka języka angielskiego



Tytuł: English Matters
Numer:  60
Wydawnictwo: Colorful Media
Ilość stron: 43
Cena: 9.50zł
Kategoria: dwumiesięcznik







"English Matters" to magazyn dla uczących się języka angielskiego - jak można przeczytać na okładce i jest to sama prawda. Wydanie jest naprawdę sprzyjające przyswojeniu tego języka. Kolejny numer już za mną, a ja znów mogę powiedzieć, że jestem nim zachwycona, choć tym razem artykuły niekoniecznie wpasowały się w moje gusta, choć i tak niektóre z nich były dość interesujące.



Najciekawszymi artykułami tego numeru według mnie są:

"Infamously Famous" - tekst na temat pięciu osób, które zyskały "złą" sławę. Spodobał mi się, bo interesuję się takimi oryginalnymi ciekawostkami. 
"Holidays with Uncle Sam" - artykuł mówiący o świętach w Stanach Zjednoczonych - jakie? kiedy? i dlaczego amerykanie (i nie tylko!) je świętują?
"Can't Buy Me Love" - parę słów o zakupoholizmie, który jest skutkiem przeobrażenia się przyjemnej czynności w groźny nałóg.


Magazyn jest bardzo dobrze przystosowany do tego, by móc z niego w łatwy sposób korzystać i przy okazji uczyć się języka angielskiego. Tak jak już wspomniałam we wcześniejszej recenzji tego czasopisma,  nie musicie się martwić, że nie zrozumiecie artykułów, ponieważ przy każdym z tekstów znajduje się słowniczek co trudniejszych, oryginalniejszych wyrazów. Dodatkowo jeśli chcecie, możecie zeskanować  kod dostępu, który służy do pobrania nagrania danego artykułu. Wydawnictwo przygotowało nawet arkusze pracy dla nauczycieli. 

Jak najbardziej polecam Wam "English Matters"! Jest to idealny sposób na przyswojenie sobie języka obcego, bo przecież prasa przedstawia inny styl pisania niż oficjalne listy, maile itp. których pisowni uczymy się w szkołach. Dodatkowo dla tych z Was, którzy interesują się dłuższym wyjazdem za granicę, "English Matters" może służyć pomocą w zaznajomieniu się z dziennikarstwem w języku angielskim. Jest to przyjemny, ciekawy i pomagający się rozwijać magazyn, który bardzo mi się spodobał!

Moja ocena: 8/10


Za możliwość poznania powyższego egzemplarza dziękuję wydawnictwu Colorful Media

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)