niedziela, 8 marca 2015

Liebster Blog Award


Wczoraj zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Klaudię, za co bardzo jej dziękuję. Lubię tę zabawę, ponieważ możecie bliżej mnie poznać, a następnie ja Was. Podoba mi się również to, że są tu różne pytania, nie zawsze związane z książkami,co oznacza, że przeczytacie coś zza kulis.
Zapraszam do czytania :)

1.Co zainspirowało Cię do pisania tego bloga? Skąd akurat taki pomysł?
Od dawna czytam książki, często żałuję, że nie zapisałam nigdzie co czytałam i jaką miałam o tym opinię. Moja przyjaciółka od dwóch lat prowadzi bloga i to również było inspiracją. W końcu pomysł na bloga wziął się również stąd, że parę osób mówiło mi, żebym pisała bloga, co również pomogło mi w końcu się przemóc i razem z drugą przyjaciółką zacząć blogować. Choć teraz piszę go sama, to jest mi tu naprawdę dobrze, bo Wy jesteście świetnymi, otwartymi ludźmi.

2.Co Cię motywuje do pisania? 
Po pierwsze Wy, którzy mnie obserwujecie, wyświetlacie i komentujecie moje posty. Sprawiacie mi tym wielką radość, za co Wam dziękuję. Motywacją jest też dla mnie rodzina, która mnie wspiera w tym co robię. 

3.Spodziewałaś się takiej liczby osób czytających twojego bloga?
Nie spodziewałam się. Każdy kolejny obserwator sprawia, że się uśmiecham, oraz że jestem pewniejsza siebie. Chyba jak każdy bloger mam nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej, ale nie jest to dla mnie najważniejsze.

4.Co Cię motywuje? 
Ogółem do działania? Ambicje, przyjaciele, chęć zrobienia Czegoś przez duże C oraz Wy. Motywują mnie głównie ludzie, którzy pokazują, że gdy do czegoś będę dążyć, to mi się to uda.

5.Wolisz pisać jednego dobrego bloga i poświęcać mu dużo czasu, czy może kilka blogów i poświęcać im mniej czasu?
Odpowiedź jest chyba jasna- jednego, dobrego bloga. Myślę, że lepiej, gdy pisze się fajnego, ciekawego, dopracowanego bloga niźli kilka słabych, przeciętnych blogów.

6.Zamierzasz pisać kiedyś jakiegoś innego bloga? Jak tak to masz już jakieś pomysły? Podzielisz się nimi z nami? 
Jak na razie nie mam takich planów, podoba mi się to, co robię teraz. 

7.Co sądzisz o moim blogu?
Podoba mi się, że jest przejrzysty i ciekawy. Myślę, że mogłabyś go jeszcze troszkę dopracować pod względem tła i nagłówka, tak dać więcej życia. Ale to moja subiektywna opinia ;) 

8.Często zmieniasz wygląd swojego bloga? 
Od założenia pod koniec 2014 roku tego bloga, ani razu nie zmieniłam jego wyglądu. Myślę, że niedługo zmienię tło i nagłówek, ale na razie nie mam zbyt dużo czasu na eksperymentowanie z wyglądem, bo za miesiąc mam egzamin gimnazjalny (nauczyciele katują nas nauką).

9.Co jest dla Ciebie najważniejsze w blogu? Co przyciąga głównie twoją uwagę? 
Głównie treść. Najważniejsze, by była to ciekawa strona internetowa, żeby było widać w niej pasję i zamiłowanie do treści, którą się przedstawia.


10.Największe marzenie? 
Mam parę marzeń: mieć w swoim przyszłym domu pokój pełen książek, otworzyć biuro podróży, a tak do teraźniejszości to, żeby jak najlepiej skończyć szkołę i żeby dobrze mi poszło w nowej. 

11.Jakie seriale/filmy polecasz? 
Hmm oglądam teraz jeden serial - "Reign", z którym jestem na bieżąco, a który uwielbiam. A filmów, które polecam jest dużo, te które teraz przyszły mi do głowy to "Love, Rosie", "Charlie" z Loganem, "Gwiazd Naszych Wina", "Zostań jeśli kochasz".

NOMINUJĘ

PYTANIA
1. Czy jest coś, co zaskakuje Cię w blogosferze?
2. Jakie jest Twoje motto życiowe?
3. Gdybyś miał/a możliwość spotkać się z ulubionym autorem i autorką, kto by to był?
4. Co robisz w wolnym czasie oprócz czytania?
5. Jaki cytat jest Twoim ulubionym?
6. Gdybyś mógł/mogła żyć gdziekolwiek, gdzie by to było?
7. Jaki utwór krąży teraz w Twojej głowie?
8. O czym marzysz?
9. Co sądzisz o moim blogu?
10. Co Cię motywuje? 
11. Gdybyś mógł/mogła cofać się w czasie, używałbyś/używałabyś tego?

13 komentarzy:

  1. Ja też chcę mieć w domu biblioteczkę, wielką i swoją :) to moje marzenie, jedno z wielu. Dziękuję za nominację, aczkolwiek nie mogę obiecać, ze odpowiem na pytania ;( niemniej jednak jest mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy mól książkowy chciałby mieć taką biblioteczkę :)

      Usuń
  2. Dziękuję serdecznie za nominację! :) Też lubię tą zabawę, ale na jakiś czas będę musiała odroczyć wzięcie udziału w niej, bo chwilowo szkoła mnie wykańcza psychicznie. :) Jednakże na pewno kiedyś notka się pojawi i wtedy dam znać. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to szkolne wykończenie psychiczne :/
      Będę czekać na odpowiedzi :)

      Usuń
    2. Okej, w końcu się w sobie zebrałam i odpowiedziałam na pytania. Wybacz, że tyle mi to zajęło, ale niestety - szkoła. :/ Anyway, na nominację odpowiedziałam na swoim drugim blogu, właśnie przeznaczonym ku tego typu okazjom. :)
      http://klucz-do-rzeczywistosci.blogspot.com/2015/06/liebster-blogger-award-4-feniks.html
      Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję!
      Sherry
      http://sherry-stories.blogspot.com/

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy tag :) Ja również marzę o domu pełnym książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne marzenie z otwarciem biura podróży ;) Również lubię takie nominacje, jeżeli pytania są równie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że kiedyś usłyszycie o moim spełnionym marzeniu :)

      Usuń
  5. LBA jest dla początkujących blogów dobrą formą promocji ;) Pozwolisz, że ja jednak odpowiem tutaj (większość pytań miałam w kilku nominacjach).
    1. Czy jest coś, co zaskakuje Cię w blogosferze?
    Zaskakuje mnie jedno, zazdrość i kopanie dołków pod innymi. Jesteśmy ludźmi kulturalnymi, blogosfera to nie miejsce na afery i wzajemne obrażanie. Poza tym nie ma nic takiego, co by mnie szczególnie drażniło. Doznaję samych pozytywnych zaskoczeń, jesteśmy siłą, tworzymy coś dobrego, promujemy czytelnictwo i zawieramy przyjaźnie, choć dzieli nas czasem kilkaset kilometrów.

    2. Jakie jest Twoje motto życiowe?
    Być czy mieć? Być bardziej, mieć więcej ;)

    3. Gdybyś miał/a możliwość spotkać się z ulubionym autorem i autorką, kto by to był?
    Byłoby ich wielu, nie jestem w stanie wymienić. Jednak z polskimi autorami spotykam się na Targach, to świetne doświadczenie, które i Tobie polecam.

    4. Co robisz w wolnym czasie oprócz czytania?
    W wolnym czasie? Hmm, a co to takiego? :)

    5. Jaki cytat jest Twoim ulubionym?
    Nie mam ulubionych cytatów, zazwyczaj nie zwracam na nie uwagi.

    6. Gdybyś mógł/mogła żyć gdziekolwiek, gdzie by to było?
    W jakimś ciepłym kraju, preferuję Chorwację ;) Niecierpię jesieni i zimy, więc trudno mi wytrzymać w Polsce. Gdy temperatura nie przekracza 15 stopni prawie nie wychodzę z domu ;)

    7. Jaki utwór krąży teraz w Twojej głowie?
    Love me like you do - Ellie Gouding, od dawna ;)

    8. O czym marzysz?
    O wielu rzeczach,jednak najważniejszą jest szczęście moje córki i zdrowie rodziny. Inne rzeczy nie są zbyt istotne ;)

    9. Co sądzisz o moim blogu?
    Podoba mi się Twój blog, jest przejrzysty, wszystko łatwo można znaleźć. Trzymaj tak dalej i pracuj nad warsztatem pisania recenzji.

    10. Co Cię motywuje?
    Moja córka, niezaprzeczalnie ;) Zwłaszcza w niedzielę o 6 rano, gdy każe mi wstawać...

    11. Gdybyś mógł/mogła cofać się w czasie, używałbyś/używałabyś tego?
    Nie. Dobrze mi tak, jak jest teraz.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi :)
      Ja również nie przepadam za jesienią i zimą, a co do zaskoczeń to również jestem raczej pozytywnie zaskakiwana przez blogosferę :)

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację :) Na blogu na pewno niedługo pojawi się pst z odpowiedziami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładny nagłówek, więc na razie nie musisz go zmieniać.
    Oczywiście odpowiemy na pytania od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał się post? Skomentuj! :)