poniedziałek, 16 marca 2015

Top 7 *Piosenki o miłości*


Witajcie!
 Za oknem nadal szaro, smutno, więc na dzisiaj przygotowałam dla Was moje ulubione piosenki o miłości. Specjalnie nie wybrałam tych tradycyjnych typu Celine Dion, tylko takie, które ostatnio siedzą mi w głowie i których ostatnimi czasy dużo słucham. Nie zamierzam ich komentować, ponieważ po ich przesłuchaniu (mam nadzieję) poczujecie to co ja :)

1. Thinking Out Loud - Ed Sheeran



2. Sweater Weather - The Neighbourhood (Max & Alyson Stoner cover)



3. Distance - Christina Perri & Jason Mraz



4. Epic Patty Cake Song (I'll Think Of You) - Kurt Hugo Schneider, Sam Tsui, Alex G, Alyson Stoner



5. Tourner Dans Le Vide - Indila



6. One - Ed Sheeran



7. The Words - Christina Perri




Znacie powyższe piosenki? Któreś Was urzekły, a może któryś wręcz nie potraficie słuchać? Jestem ciekawa Waszych wrażeń, które chętnie przeczytam :)
A tak z innej beczki, u Was też jeszcze tak szaro za oknem? 

10 komentarzy:

  1. Jeju, uwielbiam wszystkie piosenki Christiny Perri ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej aż dwie piosenki Eda Sheerana. Uwielbiam go <3 Thinking Out Loud jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba znam tylko Eda. Ja polecam Ci tą: https://www.youtube.com/watch?v=iUu3z0s5Gwo

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam piosenki Eda. mogę ich słuchać na okrągło. :)
    polecam Ci też Się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się znam z paru piosenek, kótre wpadają w ucho, ale jednak Ed lepszy :D

      Usuń
  5. Eda Sheerana uwielbiam a One jest moim nowym typem.Nawet będzie w jutrzejszych czasoumilaczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuję się obiema rękami pod numerek 1 i 5 ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał się post? Skomentuj! :)