czwartek, 15 stycznia 2015

Liebster Blog Award



To mój pierwszy Liebster Blog Award, więc bardzo się cieszę, że Ines Lavender mnie nominowała, za co pragnę jej bardzo podziękować. Mam nadzieje, że zaciekawią Was moje odpowiedzi i przybliżą Wam moją osobę :)
Przejdźmy zatem do pytań:

1. Miejsce, którego nie odwiedziłabyś za żadne skarby świata?
Syberia/Alaska. Jak dla mnie jest tam za chłodno. Może ma na to wpływ to, że urodziłam się w środku lata i jestem zmarzluchem? To nie jest tak, że nie lubię zimy, bo uważam, że śnieg i mróz na szybach robiący wzory jest piękny, ale nie lubię zimna, przemoczonych ubrań i chorób. Tak więc wszystkie chłodne miejsca typu Syberia, Alaska, Grenlandia są po prostu nie dla mnie. 

2. Ulubiona piosenka (w obecnym momencie).
Aktualnie słucham paru piosenek, które mi się strasznie podobają i mogę ich słuchać w kółko godzinami (dosłownie). Jest to "Bring me the night"- Sam Tsui & Kina Grannis, "Maps"- Maroon 5- MAX & Alyson Stoner cover i jeszcze parę innych piosenek z profilu osoby nazywającej się Kurt Hugo Schneider. 

3. Na jaką stronę zaglądasz najczęściej? 
Na Facebooka, YouTube oraz niedawno odkrytą przeze mnie stronkę WeHeartIt ;) Na tej ostatniej znajdują się świetne inspiracje, a stronka jest bardzo podobna do Stylowych.

4. Jak nazwałabyś superprzystojnego bohatera książki?
Hmmm... Sebastian lub Alex. Właściwie nie widzę większych powiązań tych imion ze skojarzeniem przystojniaka, no może poza tym, że Sebastian to mój ulubiony bohater serialu Reign :)

5. Najzabawniejsza sytuacja, która przydarzyła si się w życiu?
Było parę takich sytuacji, bo jestem dość szaloną dziewczyną, ale przytoczę tu historię z czasu gdy jeszcze chodziłam do chyba trzeciej klasy szkoły podstawowej. Mój starszy brat zadzwonił do drzwi (wrócił ze szkoły), a jako, że mama była w piwnicy to ja poszłam otworzyć. Gdy tylko otworzyłam drzwi, to zobaczyłam, że mój brat trzyma w rękach jakieś małe zwierzątko. Tak się przestraszyłam (właściwie to nie wiem czego), że zamknęłam mu drzwi tuż przed nosem, pisnęłam głośno i zawołałam swoją mamę. Okazało się, że to mały piesek, który nadal żyje i ma się dobrze :) Takim to byłam dziwnym dzieckiem ;D

6. Przeczytałaś, odłożyłaś, zapomniałaś.
Chyba nigdy. Każda lektura choć po części zostaje mi w pamięci. 

7. Ładne imię do bierzmowania
Eulalia. Bardzo podoba mi się to imię, ładnie brzmi, miękko. Tak właśnie będę miała na trzecie imię od tego roku ;)

8. Jaką książkę obecnie czytasz?
Właśnie skończyłam "W otchłani" (spodziewajcie się recenzji w weekend) a jestem od jakiegoś czasu w trakcie czytania książki "Lawendowy pokój".

9. Premiera 2015 (książkowa, muzyczna, filmowa), której nie możesz się doczekać?
Co do książkowej to nowa powieść Johna Greena "Will Grayson, Will Grayson". Nie czekam na premiery muzyczne, przeszukuje otchłań internetu i sama wyszukuje jakieś perełki raz starsze, raz nowsze. Czekam na "Kosogłos cz. II", ponieważ jest to jedna z moich ulubionych serii. 

10. Co wybrałabyś: całą bibliotekę książek, czy książkę, która nie została jeszcze wydana (albo nigdy nie zostanie), a ty uważasz, że ta książka jest wspaniała, cudna i musisz ją przeczytać, bo masz przeczucie, że ci się naprawdę bardzo spodoba? (W owej bibliotece są wszystkie książki, które lubisz, ale nie ma TEJ książki)
To trudne pytanie... Chyba wybrałabym bibliotekę, bo jedna książka, nawet najwspanialsza pod Słońcem, nie zwalczyłaby mojego apetytu na nowe przygody, których szansę widzę w bibliotece ;)

11. Jak wyobrażasz sobie swój wymarzony kącik do czytania?

 Coś w tym stylu, tylko inny wystój i więcej książek. Zawsze podobały mi się siedziska na takich niskich, szerokich parapetach. Mam nadzieję, że jak będę dorosła, to uda mi się mieć w domu taki kącik.








NOMINUJĘ:
- Post meridiem
- Lustro Rzeczywistości
- Natalia Lena

PYTANIA:
1. Co sprawia Ci największą radość w blogowaniu?
2. Z jakim bohaterem literackim najbardziej się uosabiasz?
3. Gdzie do głowy wpadają Ci rozwiązania lub pomysły?
4. Do jakiego miejsca chcesz pojechać?
5. Najśmieszniejsze wspomnienie ze szkoły.
6. Książka, którą chcesz przeczytać ale coś w tobie się od tego wzbrania
7. Czy masz swoją samotnię?
8. Czy zmieniłabyś nazwę swojego bloga (jak tak to na jaką)?
9. Najpiękniejsza okładka i plakat filmowy.
10. Czego nie lubisz w internecie?
11. Marzenie, które wiesz, że kiedyś się spełni

6 komentarzy:

  1. Ja też nie chciałabym odwiedzić tak zimnych miejsc, zdecydowanie wolałabym ciepłe kraje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co z tym pieskiem, którego przyniósł Twój brat, się dalej stało?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal żyje i jest z nami szczęśliwy :) Chociaż właściwie to suczka, której daliśmy imię "Łatek" bo nie znaliśmy jej płci, a tak się do tego przyzwyczaiła, że na "Łata" nie reaguje :D

      Usuń
  3. Liczyłam, że odpowiecie obie :)
    P.S. Kiedy piszesz nazwę serialu, wstawiaj cudzysłów lub pochyłą czcionkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie przepadam za zimnem, ale Alaskę chętnie bym odwiedziła :). Dziękuję za nominację, niedługo powinnam zamieścić swoje odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja+ chciałabym odwiedzić Syberię, to wszystko przez serię "Akademia Wampirów" to jedna z moich ulubionych serii, genialna :3

    OdpowiedzUsuń

Spodobał się post? Skomentuj! :)