czwartek, 22 stycznia 2015

Małe opóźnienia...


Witajcie!
Moje życie ostatnio to był jeden wielki stres i nauka, nauka, nauka, więc nie miałam dla Was tyle czasu ile bym chciała. Dlaczego?
A to dlatego, że w poniedziałek i środę miałam konkursy przedmiotowe z biologii i geografii. Wiecie, musiałam się całkowicie na nich skupić, a co z tego wyjdzie- nie wiem. Ale to nie koniec opóźnień bo teraz czas na nadrabianie zaległości a i na przyszły tydzień mam zapowiedzianych ponad 5 sprawdzianów... Teraz tylko czekam na ferie by mieć dużo czasu na czytanie :)

Mam nadzieję, że przez weekend uda mi się napisać recenzję książki którą czytam tuż przed snem. Właściwie to jeszcze nie wiem jak ta recenzja będzie wyglądała, bo jestem bardzo sceptycznie do tej książki nastawiona, ale o tym więcej przez weekend :)

Hmmm chyba przekazałam Wam to co chciałam, a na zakończenie zapraszam Was do posłuchania tego oto wykonania "The Hanging Tree" przez Alyson Stoner i Tylera Warda
^.^



1 komentarz:

Spodobał się post? Skomentuj! :)