środa, 10 czerwca 2015

Niezwykłe podróże - Pszczyna


Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić zdjęcia z mojej prywatnej wycieczki do Pszczyny. Choć może niekoniecznie była to typowa podróż, to dla mnie był to na tyle wyjątkowy wyjazd, by przedstawić Wam z niego fotorelację. Zapraszam :)


W pewną majową niedzielę wraz z bliskimi udałam się do Pszczyny (woj.Śląskie), a konkretnie do Parku zamkowego, gdzie znajduje się dawna rezydencja min. książąt Hochberg von Pless z Książa. Niestety nie zwiedziliśmy zamku od środka (choć w przeszłości już w nim byłam), ale wycieczka i tak była udana gdyż budynek ten z całym parkiem robi bardzo ciekawe wrażenie. Oto parę zdjęć, które zrobiłam  podczas wyjazdu... (nie zważajcie na jakość, gdyż nie mam świetnego aparatu w telefonie ;>)

Moje ulubione zdjęcie, szkoda, że taka jakość :/

Widok na Zamek z pomostu
Kaczki! :D
Most do Terabithii ^^
Zamek z bliska

Tak, to ja...

To chyba już wszystko, gdyż nie chcę wstawiać tu zdjęć z moimi bliskimi, choć niektóre wyszły naprawdę ciekawie. Mam nadzieję, że fotorelacja choć krótka, się Wam spodobała. Ktoś z Was był w Pszczynie, lub zamierza do niej pojechać? Zainteresowanym powiem, że w parku można spokojnie usiąść na swoim kocu i zrobić sobie piknik, a z parkiem i zamkiem sąsiaduje dodatkowa atrakcja - zagroda Żubrów. Jak dla mnie Pszczyna to świetne miejsce na słoneczne popołudnie. ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)