sobota, 6 czerwca 2015

Wakacyjna Rozdawajka [KONKURS]

Witajcie!
Słońce grzeje, za miesiąc wakacje, a ja chciałabym z Wami podzielić się swą radością z tych własnie powodów. Dlatego, zapraszam Was do udziału w mojej Wakacyjnej Rozdawajce, bo kto mówi, że nie można sobie zacząć - choć w pewnej części - wakacji miesiąc przed nimi? 

Co możesz wygrać?
Pulą nagród są trzy książki. Dwa egzemplarze "Girl Online" Zoe Sugg oraz powieść "Karmazynowe niebo" Mateusza Stypułkowskiego. Pierwsza to powieść młodzieżowa, a druga jest z gatunku science-fiction. Jeśli chcesz się zapoznać z moimi recenzjami ów pozycji popatrz w zakładkę "Przeczytane" ;)

Regulamin
  • Organizatorką konkursu jestem ja - Debby Drescher autorka bloga Pisane Myślami.
  • Nagrodą w konkursie jest książka ufundowana przez wydawnictwo Novae Res, "Karmazynowe niebo" oraz książki "Girl Online" ufundowane przez wydawnictwo Insignis.
  • Konkurs rozpoczyna się z dniem 6 czerwca i kończy z dniem 30 czerwca.
  • Udział w konkursie mogą wziąć osoby tylko i wyłącznie posiadające adres w Polsce, na który będę mogła wysłać nagrodę.
  • Zwycięzcy zostaną wyłonieni spośród wszystkich zgłoszeń, które będą spełniały wszystkie warunki wymienione poniżej, w drodze losowania.
  • Ogłoszenie wyników pojawi się w ciągu tygodnia od dnia zakończenia konkursu.
  • Zwycięzca będzie miał 3 dni na przesłanie na mój adres e-mail: pisanemyslami@gmail.com swoich danych adresowych, dzięki którym możliwa będzie wysyłka nagrody. W razie nie otrzymania potrzebnych danych zostanie wyłoniona kolejna osoba, do której powędruje nagroda.
  • Aby wziąć udział w konkursie należy być obserwatorem bloga oraz umieścić w komentarzu zgłoszenie.
  • Zgłoszenie powinno wyglądać tak:
Zgłaszam się!
Adres e-mail: 
Obserwuję jako:

Banner
Zamieszczanie banneru nie jest obowiązkowe, ale było by mi bardzo miło, gdybyście zamieścili go na Waszych blogach lub FB i poinformowali innych o konkursie.


Z mojej strony to wszystko, życzę Wam powodzenia!