poniedziałek, 1 czerwca 2015

Podsumowanie maja


Witajcie! Dziś pierwszy czerwca (tak, nie macie kalendarza xD) a więc też... Dzień Dziecka! oraz oczywiście czas na podsumowanie ubiegłego miesiąca. Maj był wbrew pozorom zabieganym miesiącem, ale udało mi się przeczytać siedem książek, co w natłoku obowiązków jest według mnie dobrym wynikiem. Nie przedłużając, zapraszam. 


Książki przeczytane w maju:
1. Druga szansa - Katarzyna Berenika Miszczuk (recenzja) 330 stron
2. Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman (recenzja) 248 stron
3. Wróć, jeśli pamiętasz - Gayle Forman (recenzja) 288 stron
4. Pandemonium - Lauren Oliver (recenzja) 376 stron
5. Skazani - Alice Hill (recenzja) 580 stron
6. Karmazynowe niebo - Mateusz Stypułkowski (recenzja) 381 stron
7. Assassin’s Creed: Tajemna krucjata - Oliver Bowden (recenzja) 450 stron
Co łącznie daje 2653 strony, czyli ok. 86 strony dziennie

Najlepsza książka: Skazani, Zostań jeśli kochasz, AC:Tajemna krucjata  (9/10)
Najsłabsza książka: Karmazynowe niebo (5/10)

W maju do mojej biblioteczki dołączyły trzy książki, które są egzemplarzami recenzenckimi od wydawnictw Insignis i Novae Res.

W maju do grona obserwatorów tego bloga dołączyło 6 osób (łącznie 47). Pragnę Wam wszystkim podziękować za motywowanie mnie do prowadzenia tego bloga, dziękuję. :)


Zapraszam Was jeszcze na mój profil na FB oraz na Lubimy Czytać

Co u mnie?
Maj był dość zabieganym miesiącem, a to z powodu pewnego projektu ze szkoły, wyjazdu do Wiednia oraz zbliżającym się końcem roku.
Ostatnio zorganizowałam dla Was konkurs, który nie spotkał się z odzewem, dlatego niebawem pojawi się nowy konkurs z większą pulą nagród i innym zadaniem. Mam nadzieję, że chętniej weźmiecie w nim udział. :)
Jutro zanoszę podanie do szkoły i już nie będę miała odwrotu. Nie mogę się jdoczekać wakacji a następnie nowej szkoły, nowych ludzi i całej tej świeżości. 

Czy ktoś z Was też wybierał w tym roku szkołę? Jak tak to jaką? Jaki był Wasz maj i jakie macie plany co do czerwca? :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne książki sama bym na nie zapolowała ale jak będą w mojej bibliotece. :) Mi też w miesiącu wychodzi coś około 5-9 książek więc jest fajnie.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no :D Niezły wynik :D Zazdroszczę wyjazdu do Wiednia. Pojawi się jakaś fotorelacja? :)

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;) Fotorelacja już była - http://myslamipisane.blogspot.com/2015/05/niezwyke-podroze-wieden.html ;)

      Usuń
  3. Świetny wynik! Powodzenia w czerwcu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku. Muszę w końcu sięgnąć po Zostań, jeśli kochasz :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał się post? Skomentuj! :)