piątek, 4 marca 2016

Podsumowanie lutego



Witajcie!

Przychodzę do Was z tym podsumowaniem lekko spóźniona, jednak ten tydzień nie minął mi tak jak zakładałam. Powrót do szkoły boleśnie mi uświadomił jak mało mam czasu na pisanie w porównaniu z feriami. Luty był miesiącem, który minął mi zadziwiająco szybko (i to nie z powodu mniejszej liczby dni od innych miesięcy). Więcej o mnie, moich planach i tym co się u mnie działo znajdziecie na końcu postu, a teraz zapraszam do właściwego podsumowania.

Książki przeczytane w lutym:
1. Miasto krwi - Kamil Dziadkiewicz (recenzja) 336 stron
2. Cienie Ziemi - Beth Revis (recenzja) 392 strony
3. Jak znaleźć faceta w wielkim mieście - Melissa Pimentel (recenzja) 384 strony
4. Ja, Ty, My - Lisa Currie (recenzja) 192 strony
5. Gildia Magów - Trudi Canavan (recenzja) 520 stron
Łącznie 1824 strony.

Najwyżej oceniona książka: Cienie Ziemi (10/10)
Najniżej oceniona książka: Jak znaleźć faceta w wielkim mieście (3/10)

W ubiegłym miesiącu do mojej biblioteczki dołączyły 3 pozycje. Dwie pierwsze sama zakupiłam, a trzecią otrzymałam jako egzemplarz recenzencki wydawnictwa Feeria Young. 

W lutym byliście bardzo aktywni, Wasze komentarze sprawiały mi jeszcze większą niż zwykle radość, jednak nie wiem dlaczego część z nich znika, choć otrzymuję powiadomienie na e-mail, że pisaliście pod moimi postami wiele. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, nie jestem dobra w te klocki i byłabym wdzięczna Wam, jeśli tylko wiecie co może być nie tak, za wskazanie mi usterki. 

Dodatkowo zorganizowałam w lutym Konkurs - Rozdawajkę, do której nadal możecie się zgłaszać. :)

Co u mnie?
 Tydzień temu skończyły mi się ferie, w czasie których majstrowałam z wyglądem bloga. Nie wiem czy to koniec zmian, ponieważ zastanawiam się nad wprowadzeniem Disqus'a, ale nie jestem w pełni do niego przekonana.
 W marcu dużo się u mnie będzie działo, szczególnie za dwa tygodnie. 17 idę na konkurs z historii do Katowic (może ktoś z Was też się wybiera?), dzień później wybieram się z klasą do Katowic na targi turystyczne (powtarzam pytanie :>), a w sobotę mam dni otwarte szkoły. W międzyczasie mam rekolekcje i później już tylko Wielkanoc i miesiąc minie. Przydałoby mi się lepsze organizowanie czasu, szczególnie, że mam dość ambitne plany czytelnicze na najbliższy czas.

Jak Wam minął luty? Jakieś powyższe pozycje się Wam spodobały? Jakie macie plany na marzec?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)