środa, 3 sierpnia 2016

Podsumowanie lipca


Witajcie!
W związku z początkiem nowego miesiąca, standardowo zapraszam Was na podsumowanie ubiegłego. Lipiec był czasem wypełnionym po brzegi zajęciami, a mimo to udało mi się przeczytać dość dużą liczbę książek, więc jestem zadowolona z tych 31 dni...


Książki przeczytane w lipcu:
1. Porwana pieśniarka - Danielle L. Jensen (recenzja) 432 strony
2. Syrena - Kiera Cass (recenzja) 392 strony
3. Upadli - Lauren Kate (recenzja) 480 stron
4. Idealna - Magda Stachula (recenzja) 392 strony
5. Wtajemniczenie - Tomasz Węcki (recenzja) 134 strony
6. Przypadki Callie i Kaydena - Jessica Sorensen (recenzja) 368 stron
7. English Matters & Deutsch Aktuell (recenzja) 207 stron
8. Paryska Żona - Paula McLain (recenzja) 412 stron
Co daje łącznie 2817 stron.

Najwyżej oceniona książka: Porwana pieśniarka (9/10)
Najniżej oceniona książka: Wtajemniczenie, Upadli, Syrena (7/10)

Ilość obserwatorów: 176
Polubienia na FB: 92

Moja biblioteczka powiększyła się o 6 książek i 5 magazynów. Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć powieści, które dostałam na swoje urodziny, dalej są egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Znak oraz książka od Tomasza Węckiego. Magazyny otrzymałam od wydawnictwa Colorful Media.

Co u mnie?
W niedzielę byłam na ŚDM w Krakowie i muszę Wam powiedzieć, że było niesamowicie! Obecność ponad miliona ludzi z całego świata, zebranych w jednym miejscu, z tego samego powodu, była po prostu świetnym doświadczeniem. Miałam nawet okazję rozmawiać z ludźmi m.in. z Włoch, z Brazylii, i z Chin, oraz powymieniać polskie rzeczy na przedmioty z różnych miejsc Ziemi. 
Za 18 dni lecę na staż do Anglii (miasto Portsmouth) i już nie potrafię się tego doczekać! Macie może jakieś wskazówki, które mogą się przydać w Zjednoczonym Królestwie? 

To już wszystko na dziś, mam nadzieję, że Wam również miło mija czas :) Jaki był Wasz lipiec? Jakie macie plany na sierpień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał się post? Skomentuj! :)