poniedziałek, 28 października 2024

269. The Mistake. Błąd - Elle Kennedy

Tytuł oryginału: The Mistake
Cykl: Off-Campus[2]
Autor: Elle Kennedy
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Ilość stron: 372
Gatunek: romans, literatura obyczajowa
John Logan, gwiazda uniwersyteckiego hokeja, wiedzie życie pełne zabawy i romansów, lecz obawia się nieuchronnie zbliżającej się przyszłości. Spotkanie z Grace Ivers, studentką pierwszego roku, daje mu odskocznię, której potrzebuje. Nie wiedząc jak rozszyfrować własne uczucia hokeista rani dziewczynę. Po popełnionym błędzie Logan traci Grace z oczu, lecz postanawia walczyć o drugą szansę. Grace wraca na studia bardziej doświadczona i pewna siebie, nie zamierza ponownie dać się zwieść aroganckiemu mężczyźnie.

Gdy tylko skończyłam czytać "Układ", pełna nadziei i wysokich oczekiwań rozpoczęłam lekturę "Błędu". Od pierwszych stron autorka przyciągnęła moją uwagę, a poznani w poprzednim tomie bohaterowie sprawili, że poczułam się naturalnie. Będę się powtarzać: pióro Elle jest stworzone do romansów! Choć powieść zaczęła  się "z grubej rury", to nie odczuwałam zażenowania, ponieważ autorka zgrabnie balansowała na krawędzi uroku i pikanterii.

Logan jest postacią, na którą nie sposób być obojętnym, szczególnie patrząc na jego sytuację rodzinną. Dodatkowo, nie znajduje się on w komfortowej sytuacji, gdyż wzdycha do dziewczyny przyjaciela (nie przekracza granicy, wie, że musi coś z tym zrobić), a wraz z biegiem akcji, odkrywa swoje potrzeby i znaczenie swych uczuć. Podobał mi się rozwój jego postaci. Grace, która jest nową bohaterką, również mnie przekonała, choć z ich dwojga to Logan jest bardziej wyrazisty. Świeżo upieczona studentka zmaga się z brakiem pewności siebie oraz boleśnie przekonuje się, że czasem wyrastamy z niektórych przyjaźni...

Ciężko było mi się momentami wczuć w sytuację bohaterów, ponieważ autorka zastosowała tu motyw drugiej szansy i fast burnu, które nie są w mojej topce. Na pewno zgrzyt załagodziła perspektywa Logana, która uświadomiła mi jego powody i przybliżyła przemyślenia. Mimo to, miałam mieszane odczucia co do poprowadzenia ich relacji.

Choć "Błąd" nie zachwycił mnie tak mocno jak swój poprzednik, to wciąż jestem zauroczona tą serią. Z pewnością będę towarzyszyć bohaterom w kolejnych częściach ich przygód! Serdecznie polecam wszystkim romantyczkom zapoznać się z twórczością Elle Kennedy, która rozgrzewa serca w bardzo uroczy, pełen humoru sposób. Takich romansów chcę czytać jak najwięcej!
"...nie trać czasu na analizowanie głupich czynów głupich ludzi"
Moja ocena: 7/10

1 komentarz:

  1. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać tej serii więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał się post? Skomentuj! :)