środa, 1 kwietnia 2015

Podsumowanie marca


Prawdziwe szaleństwo: już kwiecień! Oczywiście zwariowana ja, byłam zaskoczona tym, jak ludzie na przystanku mnie nabierali a ja nie wiedziałam dlaczego. Cóż zbyt skupiona na tym, że w szkole znowu mają zamiar sprawdzić mój poziom wiedzy, całkiem zapomniałam, że marzec już za mną.  Ale przejdźmy do podsumowania miesiąca, który mógłby być bardziej obfity w książki ale cóż, szkoła na pierwszym miejscu. Zapraszam!

Książki przeczytane w marcu:

1. Obietnica Łucji - Dorota Gąsiorowska (recenzja) 400 stron
2. Obca Pamięć - Dan Krokos (receznja) 336 stron
3. Black*Out - Andreas Eschbach (recenzja) 432 strony
4. Mechaniczny książę - Cassandra Clare (recenzja) 495 stron
5. Światła września - Carlos Ruiz Zafón (recenzja)  256 stron
6. Girl Online - Zoe Sugg (recenzja) 368 stron
7. Powrót o zmierzchu - L.J. Smith 192 strony
Co łącznie daje 2479 stron, czyli 80 stron dziennie.

Najlepsza książka: Obca Pamięć i Mechaniczny książę (10/10)
Najgorsza książka: Powrót o zmierzchu (4/10)

W marcu do mojej biblioteczki dołączyły 2 książki, dzięki uprzejmości wydawnictw Insignis i Znak:

Jak już się zorientowaliście, nawiązałam współpracę z wydawnictwem Insignis, dzięki któremu mogliście poznać moją opinię o "Girl Online", której premiera będzie 8 kwietnia br.
W marcu przybyło Was 6 (łącznie 36), za co z całego serca Wam dziękuję moi drodzy motywatorzy :)
Zapraszam Was jeszcze na mój profil na FB oraz na LC :)

Co u mnie?
W marcu miałam bardzo dużo na głowie, a to jeszcze nie koniec, ponieważ egzaminy tuż tuż, projekt "Postaw na Słonce" (bierze może ktoś też udział?) sam się nie zrobi, a święta za pasem. Jednak będę walczyć o odrobinę czasu dla Was, oraz nie odłożę czytania, bo moje uzależnienie by cierpiało ;)
Przede mną ostatnie tygodnie podejmowania decyzji co do tego, do jakiej szkoły udam się od września. Mam to szczęście, że od ponad roku nie zmieniłam planów i jestem niemal pewna, że chcę iść na technikum obsługi turystycznej, by w przyszłości zostać rezydentem. Jednak niepewność jest, bo co będzie jak szkoła mi się nie spodoba... Jak na razie jestem optymistą i myślę, że będzie dobrze.
Czy ktoś z Was również wybiera szkołę? A może jest ktoś, kto jest na tym profilu? 
Jaki był Wasz marzec? Jak tam marcowe wyniki?