piątek, 1 maja 2015

Podsumowanie kwietnia


Witajcie! Kwiecień był dla mnie miesiącem świąteczno-egzaminacyjnym, ale nie zabrakło mi czasu na czytanie. Myślę, że był dość owocnym miesiącem czytelniczym, dodatkowo bardzo dla mnie pozytywnym w życiu prywatnym. Nie będę tutaj się długo nad tym rozwodzić i zapraszam Was do kolejnego podsumowania miesiąca!

Książki przeczytane w kwietniu:
1. Poskromienie złośnicy - William Shakespeare (recenzja) 172 strony
2. Zmienni - Agata Kijora (recenzja) 307 stron
3. Malownicze. Tajemnica bzów - Magdalena Kordel (recenzja) 400 stron
4. Wariant - Robison Wells (recenzja) 304 strony
5. Awensis - Wioletta Formela (recenzja) 215 stron
6. Will Grayson, Will Grayson - John Green, David Levithan (recenzja) 368 stron
7. Hopeless - Colleen Hoover (recenzja) 424 strony
8. Kochani dlaczego się poddaliście? - Ava Dellaira (recenzja) 300 stron
Co łącznie daje 2490 stron, czyli 83 strony dziennie

Najlepsza książka: Zmienni i Kochani dlaczego się poddaliście? (10/10)
Najgorsza książka: Awensis (4/10)

W poprzednim miesiącu moja biblioteczka wzbogaciła się o cztery książki (pierwsza to mój własny zakup, a resztę otrzymałam od wydawnictw Znak i Novae Res):


W kwietniu przybyło Was 5 (łącznie 41) za co bardzo Wam dziękuję, a tym co są moimi wcześniejszymi obserwatorami chciałabym podziękować za kolejny wspólny miesiąc :)
Zapraszam Was jeszcze na mój profil na FB oraz na Lubimy Czytać

Co u mnie?
W końcu mogę w szkole odetchnąć, ponieważ egzaminy gimnazjalne już za mną. Okazały się proste i choć wiem, że mam parę błędów to liczę na wysokie wyniki. 
W maju jadę ze szkoły na wycieczkę do Wiednia i wprost nie mogę się tego doczekać, bo uwielbiam podróżować! Słyszałam, że to bardzo piękne miejsce a ogrody Sisi są wspaniałe. Był ktoś może z Was w stolicy Austrii? 
Już za sześć dni ten blog będzie istniał pół roku. Nawet nie wiem kiedy ten cały czas minął, ciągle czuję się tak, jakbym była z Wami dopiero parę tygodni. Mam nadzieję, że przez kolejne miesiące nadal będziemy tworzyć wielką, blogową rodzinę. :) 

A jaki był Wasz kwiecień zarówno pod względem czytelniczym, jak i prywatnym? Z chęcią poczytam jak Wam minął ten miesiąc lub jakie macie plany względem maja :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis, niestety nie czytałam żadnej z wymienionych książek :) Życzę udanej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję, że moje wrażenia będa pozytywne :)

      Usuń
  2. Mam ochotę na "Kochani, dlaczego się poddaliście" i "Zmiennych". Ah, robisz mi chrapkę!
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah taka już moja rola zwiększać Waszą chrapkę na pewne książki :D

      Usuń
  3. Bardzo jestem ciekawa "Kochani dlaczego się poddaliście?" :) U mnie również pojawiło się podsumowanie miesiąca :) Udanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik kwietniowy:) Niestety w Wiedniu nie byłam, ale mi się marzy ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! Powodzenia w maju :D
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci, że miałaś szansę przeczytać "Kochani dlaczego się poddaliście" oraz jestem ciekawa "Will Grayson, Will Grayson" :) Och, również w tym roku pisałam egzaminy, ale luzu jeszcze nie mam, bo muszę troszkę oceny podciągnąć :) Zazdroszczę wycieczki ^^
    U mnie miesiąc czytelniczo minął okropnie, a prywatnie bez większych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż wiem, że nie zawsze jest czas na czytanie, więc nie przejmuj się słabszym wynikiem :)

      Usuń
  7. Świetne wyniki, zazdroszczę ich i wycieczki do Wiednia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do Wiednia to mam nadzieję, że będzie to wyjazd udany, bo z moją szkołą to nigdy nic nie wiadomo ;D

      Usuń
  8. Koniecznie muszę przeczytać ksiażki 7. Hopeless - Colleen Hoover oraz 8. Kochani dlaczego się poddaliście? - Ava Dellaira :D No i jeszcze może "Zmienni"... mój portfel pozostanie pusty :D
    Przy okazji, ładnie tutaj, przejrzyście i widać, że piszesz od serca. Będę wpadać z każdym nowym postem :) <3
    Pozdrawiam cieplutko,
    Monika z Books&Culture ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha taaak książki powinny mniej kosztować :D
      Bardzo dziękuję :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń

Spodobał się post? Skomentuj! :)